op zoek naar joke niks,10 jaar geleden uit Rotterdam vertrokken

• herbie

Misschien moeten we je Corrie 1 noemen ??;)

• Corry

Doe maar Corry met een y !!!

• herbie

Sorry, ik word oud !!:P

• tho

je word zeker oud herbie,,,en nu hup weer on topic..dat of topicgeouwehoer schiet niet op he!?

• herbie

Nee, jij schiet lekker op !!!>:D<

• Corry

Oké Herbie….

Dit was het weer…leuk je even gesproken te hebben!

Groetjes, Corry

• mitzi meijs

Hallo Bob en Monica

!10 jaar geleden be zocht Joke mij vlak voor haar vertrek om afscheid te nemen toen zij definitief uit Rotterdam vertrok .

Wij trokken vroeger regelmatig met elkaar op.,en wij kennen elkaar al heel lang.

In het begin kreeg Joke heel veel bezoek toen zij pas op Karpatos woonde,daar wilde zij een punt achter zetten en zij heeft volgens mij daarna alle contacten verbroken (begrijpelijk)

Eerst schreven wij elkaar, later is zij verhuisd ,maar zij woont nog steeds ergens op Karpatos.

Ik wil heel graag opnieuw contact met haar,over info over Karpatos,ik hoop dat zij dat ook wil.

wellicht kunnen jullie mijn e-mail adres aan haar geven,maar alleen als zij dat wil, ik wil mij beslist niet opdringen

Groet en alvast bedankt Mitzi

• Bob en Monica

Hallo, Mitzi,

We willen best je emailadres aan Joke geven, maar hoe krijgen we dat? Als ik je emailadres had, dan had ik niet via dit prikbord gereageerd.

• fibula1946@hotmail.com

Bob en Monica Schreef:

——————————————————-

> Hallo, Mitzi,

>

> We willen best je emailadres aan Joke geven, maar

> hoe krijgen we dat? Als ik je emailadres had, dan

> had ik niet via dit prikbord gereageerd.

Hallo Bob en Monica

Na veel zoeken op internet kwam ik eindelijk op deze site terecht, ik weet ook niet hoe ik jullie kan bereiken via e-mail.

Daarom geef ik jullie graag mijn E-mail,zodat jullie dat aan Joke kunnen doorgeven.

Heel veel dank. Mitzi.

e-mail: fibula1946@hotmail.com

• Lipo

Heb je gemaild. Bel me.