balkon astron

• wilma

Halllo Karpathosgangers,

Er is vast iemand die mij kan vertellen of je op je balkon in Astron privé zit of dat je gelijk bij je buren zit. En maakt het voor die leuke houten hemelbedden nog uit of je in een 1 of 2 kamer appartement zit of beneden of boven?

Bedankt, Wilma

• jjohn

Hoi Wilma,

Wij hebben vorig jaar een rondleiding door Astron gehad.

Ik kan me er niet alles meer van herinneren maar weet wel dat er niet allemaal van die “hemelbedden” waren.

vlgs Mij stonden die alleen in het nieuwe gebouw vooraan welke verhuurd werd aan Arke en Holland International.

Kijk anders eens even op hun site: KLIK HIER MAAR EENS!

Groet,

John;)

• wilma

Hallo John, dank voor je reactie. Ik had de site ook al bekeken maar kon daar niet veel wijzer worden wat betreft mijn vragen. Herinner je je ook nog iets over de balkons, of je daar privacy had?

Groetjes, Wilma

• jjohn

vlgs Mij waren er enkele balkons welke “inpandig” waren waardoor je privacy had.

Ook waren er kamers op het einde met veel privacy.

Je zou er een mailtje naar Astron aan kunnen wagen.

Groet,

John;)

• jjohn

Foto's van Astron balkonnetjes:

Groet,

John;)

• Joke2

Vorig jaar hebben wij een studio in het hoofdgebouw van Astron toegewezen gekregen. Hier stond geen hemelbed. Het balkon is door een schot gescheiden van de buren, je ziet elkaar in ieder geval niet zitten (maar je hoort elkaar wel). We vonden Astron een prima accomodatie, waar we zeker weer voor zouden kiezen.

Jjohn, de foto die jij geplaatst hebt van het zwembad is niet Astron, maar Romantica.

Vriendelijke groet,

Joke

• jjohn

Oeps, bij de foto stond Astron maar je hebt wel gelijk.

Groet,

John;)

• herbie

En nog wel een foto van lang geleden John !!;)

• jjohn

Weet ik veel. Ik ben bij Leo nooit verder dan de bar gekomen en die is gelijk aan de straat.

Wel balkonnetjes met privacy bij Romantica.:D

• herbie

Jij komt toch nooit verder dan de bar ?? :)-D