goedkope vlucht?

• JacquelineW

Hallo! is er iemand die mij kan vertellen hoe ik op z'n goedkoopst naar Karpathos kan? alle vluchten zijn best nog prijzig (zo'n €400,00). Ik weet dat ik een aantal jaar geleden via Transavia gewoon online kon boeken. En van voor een prijs van zo'n €250,00. Ook heb ik gehoord dat vanaf Dusseldorf vliegen stukken goedkoper is, maar ik kom elke keer maar uit op een paar ‘tientjes’ verschil. Wie heeft er een goede tip voor mij?

Thanks!

• Arthur

van 2209 tot 2909 278 euro pp en van 1509 tot 2909 318 euro pp dat is toch meer als een paar tientjes goedkoper als bij onze transuitzuiger maatschappij

kalo taxidi Arthur

• byrd

Ik ben voor 318 (all in) eind mei naar Karpathos gevlogen met de “uitzuiger” en vanaf het rampenplan Schiphol. Mijn tip is om regelmatig de web-site van bijvoorbeeld Sudtours te raadplegen. De prijzen veranderen voortdurend lijkt het.

• Jacco

Het ligt er natuurlijk ook aan wanneer je er naar toe wilt gaan. Momenteel zie ik ook geen aanbiedingen maar inderdaad in September is het wel mogelijk goedkoper te gaan. Het is handig om inderdaad gewoon alle sites in de gaten te houden en te kijken waar de goede aanbiedingen zijn en dan hopen dat de vlucht niet opeens vol is! ;)