tia nisia

• Corry

Natuurlijk zal Martin daar wel wat last van hebben….ik was zelf in April op Karpathos en zelfs op het strand bij Mastrali kon je horen dat daar werd gebouwd….kan heel vervelend voor hem worden…hoop dat het meevalt voor hem.

Wens je toch een hélé fijne vakantie Martin!

• martin

wij zijn overdag toch altijd weg, misschien zijn we een paar dagen bij het zwembad , we zullen wel zien.

• byrd

Prettige vakantie.

• jjohn

Het lijkt mij dat de burgemeester wel zo wijs zal zijn om tijdens het drukkere seizoen de werkzaamheden in te dammen zodat de toeristen niets te klagen hebben.

Veel plezier,

Groet,

John ;-)

• JBT

Beste Martin,

Ik ben vrijdag terug gekomen van Karpathos. Ik verbleef niet in het appartement Ta Nisia omdat mijn zus daar een eigen huis heeft (laten bouwen). Ik en mijn familie gaan al vele jaren op vakantie naar het eiland, en ik heb er zelfs één zomerseizoen gewerkt in de bar Edem. Ik ben helemaal verliefd op t eiland! Maar goed, omdat op Karpathos niet zo moeilijk wordt gedaan over het gebruik van de zwembaden van de hotels als je daar “bewoner” bent, komen wij o.a. ook regelmatig bij Ta Nisia zwemmen. Het klopt inderdaad dat ze daar een mega-hotel aan t bouwen zijn naast Ta Nisia. Maar ik ben er vorige week regelmatig geweest en ik heb werkelijk nergens last van gehad. Het enige is dat als je daar vroeger ook al altijd kwam gewend bent dat je er niks staat en er nu dus een hotel in aanbouw staat. Dat is echter alleen aan de linkerkant. Verder heb je nog een mooi uitzicht richting de zee. De bouwwerkzaamheden zijn daar op dit moment zoiezo niet zoals wij dat in NL gewend zijn. En al ‘als’ ze dan al aan t werk zijn is dat ook maar een aantal uurtjes per dag. Ik heb het daar altijd prima naar mn zin gehad en nog steeds! Het is er heerlijk om ff te zwemmen en lekker te zonnen, mede dankzij het leuke/lieve personeel.

Ik wens je veel plezier op Karpathos bij Ta Nisia! Mocht je nog vragen hebben, wil ik je daar uiteraard antwoord op geven en heb zelfs een fotootje gemaakt hoe het er nu uitziet. Deze kan ik je eventueel mailen.

Fijne vakantie!

• Anna

Wij komen al 12 jaar op karpathos ( div onderkomens) Dit jaar hebben we overgeslagen ivm met mega stofwolken op het strand vorig jaar veroorzaakt door het grondwerk voor het nieuwe mega hotel we wilden niet het risico lopen dat de rust op dat stukje strand verstoord wordt door hei-werkzaamheden. daarbij was het strand erg vervuild - lokale overheid doet er niks aan - op de hoogte van Seaside een leuke taverna - nu een bouwval - de huurders moesten wijken voor het grote geweld jammer. Een plek waar veel repaeters graag kwamen. Karpathos staat bekend om de rust. Gelukkig heeft de eigenaar van Ta Nisia de poolbar niet meer opengesteld voor lokale jongeren die s nacht sop brommers herrie maakten luide muziek etc Hij heeft ervan geleerd. Veel gasten klaagde erover. Jammer dat Steve van Nissia zo slecht tegen opbouwende kritiek kan.

Hij slaat dan door : Fuck you etc leuke gastheer dus..

Wij blijven de ontwikkelingen volgen, je kon er overigen op wachten dat er ooit iets zou gebeuren op die locatie

Niettemin prettig verblijf voor degenen die naar Karpathos gaan