Coen?
Ik ben op 21 mei aangekomen in Karpapathos en heb op die dag een rondleiding gehad in Konstantinos Palace. Volgens de recepetioniste en lifeguard van dit, ik moet het zeggen, erg mooie hotel zouden op 22 mei de eerste tien kamers in gebruik genomen worden. De komende weken zullen de overige kamers in gebruik worden genomen. Het gaat in totaal om 139 kamers. Opdrachtgever is een rijke bouwondernemer van Pigadia en het geheel wordt vanuit het buitenland aangestuurd.
Konstantinos is interessant. Het is een toeritisch product dat Karpathos nog niet heeft. Het is een topper waar dan ook. Ook het strand is opgeknapt. Ik vond dat altijd wat rommelig (zie ook mijn foto's op John's site). Ik zie Konstantinos als een mooie aanvulling op het bestaande aanbod voor overnachting. Ik vind het ook een goede ontwikkeling dat geld dat op het eiland wordt verdiend op het eiland weer wordt geinvesteerd en wel door een familie die nauw verbonden is met het eiland. De medewerkers vond ik vol passie. Konstantinos lijkt me daarom een integer project (ook al is er mogelijk gerommeld met vergunningen).
Een ander punt is dat even veder nogeens 250 kamers extra worden ontwikkeld. De achtergrond van dat project ken ik niet. Verontrustend vind ik de enorme toename van het aantal bedden. Dat heeft zeker impact op het eiland die je goed moet opvangen. Daarnaast zit ik ook niet te wachten op een soort tweede Spanje.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?