En? Hoe was het dit jaar?

• Janny

En volgend jaar Ingrid? :)

• Ingrid

moet je even op de Libelle site kijken. daar vond ik ook dat ze dit jaar naar Corfu gaan :D

Ik krijg ze van mijn moeder, maar ze gaan altijd ongelezen retour ;)

(voel me nog niet ‘oud’ genoeg voor dit damesblad)

• Janny

Is niet aan leeftijd gebonden Ingrid, vroeger misschien maar nu niet meer. Het is voor de moderne, ondernemende, levensgenietende, geïntereseerde, belangstellende, vrouw :D

Corfu gaan wij niet naar toe, maar weet je dat Skiathos ook een heel mooi gezellig eiland is, met een sprookjesachtige haven en gezellige terrassen.

We dwalen even af, moet kunnen. De goede draad wordt straks wel weer opgepakt.

• Ingrid

Dit jaar ga ik naar Messinië. 2 weken een huisje midden tussen de olijfbomen in een ‘gat’ waar geen bakker of pinautomaat is en waar geen toerisme is. Ik ben er in april al 2 dagen geweest om even te inspecteren.

(Mogelijk komt het huisje volgend jaar op de Nederlandse markt voor verhuur.)

• herbie

Lekker eenzaam dus !

• Ingrid

lekker rustig (en gegarandeerd geen bouwaciviteiten :D)

een bekende woont op 200m en de vrienden van wie het huisje is, zitten ook vlakbij in die tijd. Zo eenzaam is het niet. Wel middenin van het Griekse leven

• herbie

Bij de zee ??

• Ingrid

Jep! Als ik op het dak van ‘mijn’ huisje ga staan, kan ik de zee zien (die ligt amper 2 klm verderop) en het eilandje Proti. Als ik mij omdraai, zie ik de heuvels (op zo'n 3 klm) en overal om mij heen staan olijven- en fruitbomen en druivenranken.

Ik zal je een link mailen naar een webfotoalbum. (Let niet op de rommel, dat is in augustus weg.)