is pigadia wat voor ons?

• sander en amanda

De kogel is door de kerk. Wij gaan naar Pigadia :-)

Nu nog een onderkomen… Onze wensen zijn:

-minder dan een km van strand en centrum

-balkon met het liefst uitzicht op zee.

-Zwembad is leuk, maar geen must..

-Liefst een appartement met een bakker om de hoek (lekkere griekse broodjes halen).

Aangezien Village Zephyros vol zit twijfelen we over:

Ta Nisia: Alles voldoet, maar hebben gelezen dat het daar nogal rumoerig kan zijn.

Hotel Surise: Is helaas een hotel (we preferen appartement), maar verder voldoet het prima lijkt ons.

Kloppen onze bevindingen en hebben jullie misschien nog betere suggesties?

Daarnaast gaan wij een auto of jeep huren. Is een jeep een must, of kan je alles met de auto doen?

Bedankt alvast. Groeten, Sander en Amanda

• jjohn

Ik zou voor Sound of the Sea gaan. Welliswaar wat verder van het strand maar met een auto kan dat geen bezwaar zijn. Prachtig zeezicht, geweldig rustig en toch maar “om de hoek” van Pigadia. (Letterlijk).

Akti studio's is ook een optie. Ligt op het strand iets buiten Pigadia.

Kijk eens op de site van Henk op den Laak voor wat info.

Als je de ruige natuur in wilt voor mooie tochten is een jeep aan te bevelen. Vooral als je de bergen in wilt.

Groet,

John ;-)

• Ingrid

bijv. Karpathos Village, Astron (Arke).

eenvoudiger: Kalimera (Sudtours)

SOTS zal ook vol zitten in juli, John.

• jjohn

Ik heb vooral gekeken naar het zeezicht omdat we dit zelf ook zo fijn vinden.

Groet,

John ;-)

• herbie

Sander, als je ook wat gezelligheid zoekt dan zou ik naar Romantica of Karpathos Village gaan. Allebei vlak aan het strand, mooi zwembad, 20 minuutjes lopen naar het stadje en s'avonds erg leuk aan de bar met “Hollandse” Leo en Els die op het eiland wonen. Romantica is iets luxer. ( zie Karpathos.nl )

Astron is ook een optie maar dat is wat verder van Pigadia.

Fijne vakantie !

• Ingrid

Sander, als ik je een tip mag geven: kijk eens op http://www.zoover.nl/griekenland/karpathos/pigadia-karpathos-stad, wat andere Karpathosgangers van Pigadia en de accomodaties vonden.

• Jacqueline

Manos plaza! Dan zit je aan de boulevard, uitzicht op de zee/haven en tien min. lopen van het strand.

Is ons heel goed bevallen, en te boeken bij sudtours.

succes met je keuze,

Jacq

• Ingrid

maar daar is het niet echt rustig.

• Joke2

Sander,

Ik denk dat appartementen Parasol ook wel iets voor je kan zijn (te boeken via

Sudtours). Voldoet zo te horen aan veel van je eisen. Wij vinden het er altijd heerlijk.

Succes met jullie keuze!

Vriendelijke groet, Joke

• herbie

Sander moet zolangzamerhand gek worden van alle goedbedoelde suggesties !!