4wheeldrive

• byrd

Marylou en ik gaan eind mei voor een week naar Karpathos. Onze uitvalsbasis ligt in het noorden: Diafani. Wie weet waar ik een goede 4wheeldrive kan huren en hoeveel dat kost voor een week. Het ophaalpunt van de wagen hoeft niet in Diafani te zijn maaar kan ook het vliegveld of Pigadia e.o. zijn.

• Ingrid

Hebj e bij Moto Carpathos geïnformeerd?

Thanassis verhuurt naast fietsen, quads en brommers/motroren sinds 1 jaar ook auto's.

http://www.motocarpathos.gr/

zoals elke Griekse site: niet bijgewerkt, maar je vindt er wel zijn mailadres en zijn telefoonnummer. Mocht je hem niet te pakken krijgen, dan heb ik nog een mobiel telefoonnummer eventueel)

• byrd

Okay bedankt.

• jjohn

De enige 4wheeldrive welke wij huren is een vette Quad. :-)

Kan ik je van harte aanbevelen en ze worden overal verhuurd.

Groet,

John ;-)

• herbie

Heb je John weleens op die Quad zien scheuren langs de kustweg ?? Ben ik net in slaap gevallen, schrik ik weer wakker, wat een teringherrie !!

• jjohn

Oooooh, is dat de reden dat ze me nakijken. :-)

Maar zonder gekheid, zo'n Quad is echt heel leuk en comfortabel.

• byrd

Het lijkt me inderdaad ideaal vervoer voor Karpathos. De vier wielen bieden de veiligheid die scooters e.d. niet bieden op de soms niet geasfalteerde wegen van Karpathos. Tegelijkertijd heb je wel de ruimtelijke ervaring van de scooter. Ik vraag me alleen af of je daar ook je bagage mee kunt vervoeren.

• jjohn

Tegenwoordig hebben ze er ook met een grote koffer achterop.

Ik lijk net een pizza bezorger maar er gaat lekker veel in.

De koffer dient tevens als ruggensteun voor de duo.