prive huren

• Arthur

Iedereen bedankt voor de info, ook via de mail, zelfs na al die jaren voor mijn werk en vakantie weet ik nog niet alles in Greece. De vlucht heb ik al via Dusseldorf (stukken goedkoper als de uitzuigers van Transvertragia) en de rest komt vanzelf.

Groetjes uit nu koud Brunssum

Arthur

• IngridV

veel plezier.

waarschijnlijk zuigt Transavia uit omdat ze daar door de Den Haag door wordt gedwongen.

Ik vlieg met de KLM van de zomer. Gewoon vanaf Amsterdam en … goedkoper dan met Transavia!

(PS: ik heb de laatste 10 jaar geen vertraging gehad met Transavia. Ben benieuwd of AirBerlin wèl op tijd vliegt….)

• Hnk

Waar haal je die wijsheid nu weer vandaan? Op de site staat een pagina met links naar Karpathos-sites waaronder ook deze startpagina.

Op het prikbord is het gewoon de regel (zoals bij vele andere forums) om geen websitevermeldingen toe te staan om er geen misbruik van te laten maken en ook hoef ik ze dan niet te controleren.

Dat heeft dus helemaal niets met deze website te doen.

• Goedas

Zo had ik het ook begrepen Henk, geen reclame op het prikbord voor een ander prikbord.

Daarom reageerde ik er op dat hier jouw prikbord werd genoemd.

Het maakt mij niets uit hoor dat het wordt genoemd, je wilt alleen maar de vraagsteller helpen om die advies te geven.