vliegen vanaf brussel?

• yolande

Word er ook gevlogen vanuit Brussel naar karpathos direkt?

Ik heb een prachtig appartement gevonden en wil alleen de vlucht, vanuit nederland is een vlucht met alles er op en aan 500 euro.

En ik vind Brussel leuker om vanaf te vliegen, wie weet er wat van, ik kan het niet echt vinden op het net.

Helaas is Duitsland te ver rijden met de auto.

Alvast bedankt!!

• moon

Op bijv. Expedia.nl is info te vinden maar of het nou zoveel goedkoper is?

Vaak ben je met een pakketreis goedkoper uit dan als je losse onderdelen boekt.

Succes!

• yolande

helaas dat gaat 2000 euro kosten en je doet er 16 uur over, dus dat is niet handig.

Ik merk wel dat via deze grote zoekmachine er niet zo goede uitkomsten uitkomen, want ik heb ook gekeken via amsterdam en ook volgens de grote zoekmachine is er geen direkte vlucht en ik weet dat die er wel is.

Een pakketreis willen we niet, omdat we niet naar de plaatsen willen die aangeboden worden, en het is maar ietsje duurder voor 2 weken, ga je 1 week dan is een pakketreis goedkoper.

bedankt voor de hulp in ieder geval, misschien weet iemand belgische reisburo's die naar karpathos vliegen?

• Ingrid

ik heb ooit gelezen van iemand uit België die ging vanaf Amsterdam, omdat er vanuit België niet op Karpathos werd gevlogen.

• herbie

16 uur ????????????? lijkt me sterk, in die tijd vlieg je naar China !!

• yolande

haha nee joh gekkie, dat is met een hele lange tussenstop.

• Lipo

Rechtstreeks Brussel/Karpathos is niet mogelijk. Vanaf Brussel is Brussels Airlines via Athene het beste, en dan een binnenlandse vlucht, als je geluk hebt rechtstreeks, anders via Rodos.

Rechtstreeks A'dam/Karpathos v.v. op donderdag: te boeken via www.sudtours.nl ca. Eur 360 en op vrijdag via www.arke.nl ca. EUR 400.

• yolande

ja sudtoers en arke daar moet ik wezen, het gaat ongeveer 500 per persoon kosten,

Ik heb gekeken of je via Athene kan vliegen en dan een binnenlandse vlucht, maar eigenlijk scheelt het niet zo veel.

je kan wel heel goedkoop naar Athene vliegen, maar met de binnenlandse vlucht maakt het niet zoveel uit, en de aansluiting is ook niet geweldig, zo hebben we met een uur vertraging al eens bijna het vliegtuig gemist.

Vanuit Amsterdam vlieg je lekker vroeg, en vanuit Brussel naar Athene pas s middags.

Dan toch maar ietsje meer betalen en lekker vroeg al er zijn.

Ik heb nog een vraag maar die maak ik even appart.

bedankt!!!! :)