leuk hotel/appartement

• Etti

ogelijk gaan wij dit jaar met de hele familie (6 volwassenen) in September naar Karpathos. Nu ben ik op zoek naar een goed onderkomen. Ik kom uit bij appartement Parasol. Kent iemand dit? Is het goed en wat zijn de extra kosten voor ontbijt? Andere suggesties?

• herbie

Parasol is een kleinschalig complex met een wat klein zwembad. Het eten is er wel erg lekker en de bar 's avonds gezellig. Ernaast ligt Romantica wat ik persoonlijk leuker vind.

• sanne

Wij vonden Romantica in oktober ook prima, vooral daar waar je niet aan de doorgaande weg zit. Wel een héél hoog “ons kent ons”-gehalte aan het zwembad van mensen die er al een keertje of 82 geweest en alles al weten en gezien hebben.

• herbie

Ja, dat klopt Sanne, er komen erg veel repeaters naar Romantica maar dat geldt hetzelfde voor Karpathos Village en Sound of the Sea !

Dat vind je leuk of juist niet ! Ik heb daar niet zoveel moeite mee want je kunt je best onttrekken aan die gezelschappen als je dat wilt.

• Ingrid

Probeer eens Zephyros Village. Ligt in het straat je tegenover Parasol.

Heeft een 6 persoons appartement van ca. 100m2.

Info op Arke.nl

• Gonnie

Als je niet zo om luxe geeft dan is Kalimera misschien ook een leuke keuze. Dicht bij het strand en kleinschalig. Met een beetje geluk huur je een hele etage , dat is 3 kamers. Er zijn zowel boven als beneden enkele appartementen met een heel groot terras of balkon, daar kun je met z'n zessen makkelijk zitten.Er wordt geen ontbijt geserveerd, maar de supermarkt is bijna om de hoek.Kalimera kon je vorig jaar boeken bij Sudtours.

• herbie

We maken het niet makkelijk voor Ettie !!

• Etti

Inderdaad Herbie! Dank voor alle reacties in elk geval!

• mo

Parasol is een leuk,kleinschalig appartement met mooie,schone kamers.

Wij hebben hier altijd een heerlijke tijd gehad.

Ontbijt hebben ze naar mijn weten niet maar de supermarkt zit op 50 meter.