Voor het eerst in mei deze kant van Griekenland eens bekijken voor één weekje.
Wie kan mij helpen; of voor en tegen benoemen voor de keuze tussen Karpathos of Samos?
Ben benieuwd, bedankt vast!
René
Hallo René,
Karpathos en Samos zijn moeilijk te vergelijken.
Samos is veel toeristischer maar heeft een paar historische bezienswaardigheden van betekenis.
Karpathos is ruiger en je hebt er veel meer prachtige plekjes zoals stranden en weggetjes waar je alleen van kunt genieten.
De Grieken op Karpathos zijn erg prettig in omgang en nooit opdringerig en gemiddeld kun je op Karpathos beter eten.
Op Samos heb je meerdere plaatsen met veel inwoners, op Karpathos is alleen Pigadia wat groter zonder te druk te zijn.
Toch zou ik proberen naar beide eilanden te gaan want ze zijn beide op hun manier erg prettig.
Groet,
John ;-)
Tja kijk, als je op het Karpathos prikbord mensen jouw keuze voorlegt is er maar een antwoord!!!!!!!Karpathos natuurlijk!!! En je schrijft dat het om een weekje gaat…nou neem dan de gok en ga naar Karpathos! Kun je daarna nog besluiten om nog eens te gaan of toch Samos te ontdekken. Voor een week zou ik het mezelf maar niet zo moeilijk maken!!
Gonnie,
Snap je nou waarom ik in het voorjaar altijd naar Samos ga en in het najaar naar Karpathos. Ik kan niet kiezen en voel me op beide eilanden “thuis”. Ik geef toe dat het een luxe oplossing is voor een luxe probleem, maar we kunnen ze geen van beide missen. (jonge jonge pim, is het zo erg?) Ja, zo erg is dat !
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?