under the trees

• Annette

Hallo,

2 jaar geleden hebben we heerlijk gegeten bij Under the trees. Vorig jaar wist iemand mij te vertellen via dit prikbord, dat de eigenaar geen vergunning meer kreeg en het op een andere plek op het eiland zou proberen.

Wie weet waar dit is? We verheugen ons er al op om over een week of 6 daar te zitten (zeker na die regen van vanacht)

Als iemand het weet, dan hoor ik het graag!

Alvast bedankt!

Annette

• pim

Annette,

Was dat een restaurant waar een aardige ober rondliep, van albanese afkomst met blonder haar dan je zou verwachten? Die liep vorig seizoen in centro cafe rond (naast die juwelier op de hoek, niet ver van het centrum) omdat het restaurant waar hij werkte geen vergunning meer kreeg (volgens mij under the trees) en daar baalde hij stevig van. Kijk eens of hij het is en vraag het hem. Ik ga in ieder geval over 2 maanden weer eens kijken !!!!!!!!!!!!!!

• jjohn

vlgs Mij is het nog niet goed gekomen met Under the Tree's.

Het was behoorlijk populair en veel mensen, ook op het andere forum, hebben de ontwikkelingen in de gaten gehouden.

Inmiddels zijn al weer veel repeaters terug naar Karpathos geweest maar nog niemand heeft iets gemeld over Under the Tree's.

Neem van mij aan dat het groot nieuws zou zijn als hij weer ergens open zou zijn wat zeker niet onopgemerkt zou blijven.

Groet,

John ;-)

• Annette

Inderdaad, het zou niet onopgemerkt blijven!

De kip souvlaki en de salade waren heerlijk!

Bedankt voor de reaktie.

• Lipo

Nou, dan heb ik slecht nieuws. Kostas had een stuk grond wat noordelijker richting Pyles waar hij een nieuw restaurant zou gaan opzetten. Hij is bijna een jaar bezig geweest met het krijgen van de nodige vergunningen, maar dat is niet gelukt. Inmiddels heeft hij blijkbaar het stuk grond verkocht, zodat een nieuwe Under The Trees er wel nooit zal komen.

• gonnie

Ben er vorige week langs gereden en hoopte weer enig leven te zien, maar helaas!!!! Jammer, jammer!! De eigenaar van het Pine tree restaurant vaart er wel bij. Die zit aan dezelfde weg maar dan verder en adverteert met levensgrote borden langs de weg om je zo in twijfels te brengen denk ik. Maar helaas, geen UNDER THE TREES.