Weer thuis :-(

• diana

Hallo allemaal,

Wij zijn weer thuis, zonder vertraging gisteravond aangekomen.

Lag op bed en dacht bah, vanmiddag nog op het strand en nu weer in mijn eigen bed.

Het was in1 woord geweldig.

Astron is heel goed bevallen, mooi appartement,aardige mensen, mooi zwembad en centraal gelegen, strand dichtbij, mini market en restaurants in de buurt.

We hebben scooters gehuurd en zijn echt lekker op pad geweest, we hadden verschrikkelijk mooi weer, echt zo warm maar door de wind toch heerlijk op het strand.

De katten vielen me erg mee, we hadden er een bij het appartement, een lieffie, lag op de tuinstoel te wachten tot we thuis kwamen.

We hebben het echt zo heerlijk gehad, nu begrijp ik jullie nog beter, het is ongekend mooi daar, vriendelijke mensen, we hebben echt met open mond staan kijken naar de mooie baaitjes.

Voor mij is Kira pinagia de mooiste, al was Amoopi ook echt mooi, we zijn aan de rechterkant van de weg gaan liggen daar was het een stuk rustiger dan links van de weg, het water zo helder, we hadden brood mee voor de vissen, niet normaal wat er allemaal zwemt.

Ik heb echt heimwee hahahha.

John, Creta Karpathos was nog niet open.

Ingrid, we hebben genoten bij Pelagos, het eten was heerlijk en de muziek gezellig, we hebben hier de vakantie afgesloten.

Herbie, ook bij Sophia heerlijk gegeten.

Heb haar de groeten gedaan, zij was erg aardig, ik zei haar je bent beroemd in nederland, zij zei mij dat de nederlanders een warm plekje hebben bij haar.

Ik stop want anders klets ik het prikbord vol.

Groet Diana

• herbie

Hoi Diana, fijn dat je het zo leuk hebt gehad. Je bent nu dus ook besmet met het Karpathosvirus haha. Grappig dat je de groeten hebt gedaan aan Sofia want ik ken haar eigenlijk niet, ik heb er heel vroeger weleens gegeten maar ik vond het daar niet echt lekker en veel te druk en k ben er eigenlijk nooit meer teruggeweest. Ik had je gevaagd de groeten te doen aan Dimitri van Creta-Karpathos maar die schijnt vanwege ziekte nog niet open te zijn. Jammer want je kan daar erg lekker eten. Ga je volgend jaar weer ?

• diana

hallo Herbie,

Ik dacht dat jij Sophia aangeraden had, niet dus :-)

Sophia vonden wij de van der Valk in Nederland, maar wel lekker gegeten daar, je wordt er ook wel verwend vind ik, van die kleine oliebolletjes zonder krenten met honing krijg je na het eten en een schaal met meloen, een dessert hoef je echt niet meer te bestellen, daarna nog een borreltje, hier hebben wij nog veel lol om gehad. De ober had de mannen en de vrouwendrankjes per ongeluk verwisseld, yvonne die met ons mee was dacht dat het ouzo was en sloeg het in 1 keer achterover, ik rook er eerst aan zoooooo een partij sterk, de mannen zeiden stellen jullie je niet aan dit is hartstikke lekker, ik heb mijn drankje aan hun gegeven en toen piepten ze wel ander hahaha het was een soort kirsh ofzo.

Over Astron heb je echt niets overdreven, echt heerlijk daar.

Wij zagen wel dat ze vrijdagochtend voorraad naar binnen aan het dragen waren bij Creta Karpathos.

Dus wie weet hebben de degene die binnenkort gaan de kans daar te gaan eten.

Ach de volgende keer dan maar :-)

Ik zit stiekem al te kijken voor september hahaha.

Besmet, dus waar kun je inentingen halen voor dit virus?????

• herbie

Dat drankje heet raki Diana en dat moet je inderdaad in 1 keer achteroverslaan.

Vrouwen vinden het meestal niet lekker maar ik vind het heerlijk. Ik heb het leren drinken bij Creta-Karpathos waar er na het eten meestal een hele fles raki op tafel komt. De eigenaar Dimitri stookt het zelf en het is zo zuiver dat je de volgende dag beslist geen kater hebt. Van ouzo heb ik dat vaak wel haha !

Inentigen tegen het virus zijn er (nog) niet dus je bent voorlopig de komende 10 jaar verslaafd !

• Gonnie

Onze favorieten zijn de overheerlijke cocktails,vooral bij Acropolis!!! Want ja, zoiets drink je thuis bijna nooit! Jammer voor jou Diana, alweer terug!! Maar geniet nog even na op dit prikbord! Nog 4 weken dan mag ik ook weer!!

• diana

hoi Gonnie,

Lekker dat je al zo snel gaat, ik snap nu waar jullie het over hebben.

Ik was nog even bang dat ik me er teveel van voor gesteld had na alle mooie verhalen hier, ik dacht straks valt het tegen maar echt niet!!!!

Ik denk dat het goede werk van de mensen van het asiel werkt, er liepen gelukkig minder katten dan ik had verwacht.