Hallo allemaal,
Wij zijn weer thuis, zonder vertraging gisteravond aangekomen.
Lag op bed en dacht bah, vanmiddag nog op het strand en nu weer in mijn eigen bed.
Het was in1 woord geweldig.
Astron is heel goed bevallen, mooi appartement,aardige mensen, mooi zwembad en centraal gelegen, strand dichtbij, mini market en restaurants in de buurt.
We hebben scooters gehuurd en zijn echt lekker op pad geweest, we hadden verschrikkelijk mooi weer, echt zo warm maar door de wind toch heerlijk op het strand.
De katten vielen me erg mee, we hadden er een bij het appartement, een lieffie, lag op de tuinstoel te wachten tot we thuis kwamen.
We hebben het echt zo heerlijk gehad, nu begrijp ik jullie nog beter, het is ongekend mooi daar, vriendelijke mensen, we hebben echt met open mond staan kijken naar de mooie baaitjes.
Voor mij is Kira pinagia de mooiste, al was Amoopi ook echt mooi, we zijn aan de rechterkant van de weg gaan liggen daar was het een stuk rustiger dan links van de weg, het water zo helder, we hadden brood mee voor de vissen, niet normaal wat er allemaal zwemt.
Ik heb echt heimwee hahahha.
John, Creta Karpathos was nog niet open.
Ingrid, we hebben genoten bij Pelagos, het eten was heerlijk en de muziek gezellig, we hebben hier de vakantie afgesloten.
Herbie, ook bij Sophia heerlijk gegeten.
Heb haar de groeten gedaan, zij was erg aardig, ik zei haar je bent beroemd in nederland, zij zei mij dat de nederlanders een warm plekje hebben bij haar.
Ik stop want anders klets ik het prikbord vol.
Groet Diana