Het is hier zo stil, zijn er helemaal geen nieuwtjes van mensen die net terug zijn van Karpathos ?
Tijdens de stakingen van de bagageafhandelaar was er een vertraging van ca 2 uur.
Eerder heb ik ‘vertragingen’ van ca. 30 minuten gezien. Maar vind ik geen vertraging.
Even gecheckt op Schiphol.nl: de vlucht van gisteren is met 13 minuten ‘vertraging’ vertrokken.
(en met 5 minuten vertraging weer veilig in Amsterdam geland)
De nieuwbouw bij het vliegveld was vorige week nog niet af Herbie. Ik heb er niet zo erg op gelet, alles zag er nog precies zo uit als eerst. Maar verderop waren wel bouwwerkzaamheden.
Verder weinig nieuwtjes eigenlijk ….. Er is niet veel veranderd, ja, wat veranderingen in eet- en drinktentjes, andere namen, andere eigenaars en obers die gewisseld zijn van restaurant.
oke een nieuwtje :-)
het gebouw naast het oude gebouw op het vliegveld wat gebouwd wordt is nog niet klaar, het ziet er wel heel mooi uit, maar volop in de stijgers.
het hotel wat gebouwd wordt aan het strand bij Astron volgens mij ook bij Karpathos village (als ik het goed heb), wordt volgens zeggen een resort, dus all inclusieve voor vooral Russen en Engelsen.
Het is echt wel een hoog gebouw hoor, niet mooi ofzo tot nu toe.
verder zie je dat er bij het stadje best veel nieuwe appartementen worden gebouwd maar niet in zee meer richting de weg.
het weer is op Karpathos ook in de war, te warm voor de tijd van het jaar vertelde de griekse mensen ons.
wij de lekkerste griekse salade hebben gegeten in de taverna bij Kira pinagia.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?