Nog vijf dagen!!!

• Ingrid

luxe hoor! Astron!

Veel plezier enne… kalo taksidi (goede reis)

We willen natuurlijk wel weten wat je van Karpathos vindt :D

• herbie

Een fijne vakantie, je zult er beslist geen spijt van krijgen en Astron is perfect !

• Gonnie

Er is maar een ding wat je de komende dagen moet doen en dat is…….heel erg genieten!!!!!! Fijne vakantie en laat ons nadien nog eens weten wat je er van vond!

• diana

Bedankt allemaal !!!!!!

We gaan zeker genieten, jullie horen natuurlijk van me, het lijkt me leuk straks de dingen te herkennen die jullie genoemd hebben.

Echt toevallig vanmiddag, ik sta bij AH bij de kaas, sta te praten met het meisje van AH over de vakantie en zeg dat we naar Karpathos gaan, staat er een vrouw naast me die net terug was uit Kartpathos, echt toeval he, ze noemde trouwens het restaurant waar Ingrid graag eet, ben de naam al weer kwijt, mijn kop loopt om hahahha.

Jullie horen van me over een ruim een weekje.

Groetjes Diana

• Ingrid

dat heet Pelagos.

ga gewoon op de muziek af! (vanaf 21.00 uur)

Je loopt er langs als je richting Pigadia loopt. Zit aan de zelfde kant als Astron :)

• diana

hahaha ja de muziek dat noemde die mevrouw ook

ik ga er zeker kijken, kom zeker nog vertellen hoe we het vonden.

Groet tot over 8 dagen

Diana

• Ingrid

Vertrokken met een vertraging van ruim 2 uur…. :(

• diana

Hallo daar,

Het is het helemaal waard hoor die vertraging, zit nu even bij Astron binnen achter de pc.

Het is echt heerlijk, ik vind het heel leuk de dingen tegen te komen die jullie genoemd hebben, elke keer heb ik zoiets van hee daar pelagos en creta karpathos.

Het is echt lekker warm, lekker wezen eten bij Mirakeles(geloof dat je het zo schrijft), boven gezeten lekker kijken naar de haven.

Groet Diana die nog lekker gaat genieten

• Gonnie

Leuk Diana, dat je ons nu al informeert. Is het net of we er zelf ook een beetje bij zijn!! Hoop dat je de pc. nog een paar keer kunt en wil gebruiken, maar niet te vaak hoor,zonde van het binnen zitten!! Genietze!!