Nog vijf dagen!!!

• diana

Goedemorgen allemaal,

Het schiet nu dus echt op he, krijg de kriebels al hahaha.

We hebben er veel zin in, alle tips overgeschreven die jullie hebben gegeven :-).

Ik zit alleen nog ergens mee, ik hou helemaal niet van vliegen en dan niet zozeer de angst van neergaan maar meer dat ik geen controle heb, ik moet alles uit handen geven. Pfff niet aandenken en maar gewoon instappen.

Nu is het alleen zo op het ticket staat, heen 13.35 - 18.20, als ik dit zo uitreken is het 3.45 vliegen, klopt dit?????

groetjes Diana

• jan

Deze tijdsduur klopt, maar is altijd ongeveer, dit kan variëren i.v.m. windrichting en/of vlieghoogte.

Ik zelf ga ook nog die kanten uit,maar dit is pas over ongeveer 5 maanden.

Een gezellige en mooie vakantie. Jan

• aad

Diana, ik ben zelf piloot maar heb het ook nooit zo erg op het vliegen waarbij je de controle aan anderen (grote waarschijnlijkheid dat ze véél meer ervaring hebben) moet overlaten. Tip: neem veel boekjes mee of een laptop. Die dingen leiden af.

Trouwens wat kan jou het schelen als dat ding neerstort, het is tóch niet van jou.

• diana

bedankt Jan

• diana

hahaha, mooie grapjas ben jij Aad!!!

Bedankt voor je tips.

• herbie

Ja, met Aad kan je lachen, alleen horen we helaas veel te weinig van hem !

• Diana

Dat is dan jammer Herbie, beetje lachen is altijd leuk!!!

Ik weet nog dat ik iemand de groeten moest doen van jou op Karpathos alleen ben ik het ff kwijt :-).

Groet Diana

• Ingrid

Doe maar het hele eiland :D

Ik denk dat je naar Kreta-Karpathos moet om ze daar de groeten van Herb over te brengen, en een fles tsipouri (raki is turks) mee terug te nemen :P

• herbie

Ja ,haha, het hele eiland inderdaad !! Waar ging je ook alweer naar toe Diana ?

• diana

hahahha 8 dagen is te kort voor mij

katten verzorgen, iedereen de groeten doen, wordt bijna een werkvakantie :-)

die fles moet ik even noteren Ingrid :-) onthou dat echt niet

ik ga naar appartementen Astron, volgens mij had jij geschreven, Herbie, dat het daar goed vertoeven is.

het weer ziet er goed uit, we hebben er echt zin in.

na zoveel goede verhalen hier zijn we echt nieuwsgierig naar Karpathos.

groet Diana