sportschool

• gonnie

Sinds een paar weken heftig aan mijn conditie werkend bedacht ik mij……is er ook een sportschool op Karpathos? Zo ja, waar en heeft iemand daar wel eens gekeken,of zelf gesport?

Vinden jullie het ook zo stil en saai op dit prikbord?

Deze vraag zal denk ik wel weer wat leven in de brouwerij brengen!!!!

• Renate

Hallo Gonnie,

Er zit inderdaad een sportschool in Pigadia, weet niet meer exact waar, maar er waren een aantal van die zwetende mannetjes bezig.

Echt van die macho's! Voelde me niet geroepen om mee te gaan doen, doe ik hier wel 2 a 3 keer per week, hopelijk kom ik nog in vorm voor mijn vakantie….

• Ingrid

volgens mij zit vlakbij v/h het winkeltje van Joke en Petra een sportschool (“Gym”)

• Ingrid

maarre… voornemens om je conditieverbetering op Karpathos voort te zetten?

• byrd

Goed idee dan blijf je in je sportieve ritme van thuis en het is een goede break in Pigadia. Zelf heb ik vaak de kustweg langs het strand van Pigadia afgelopen en de weg tussen Diafani en Olympos. Daarna even douchen, drinken en op een terrasje in de schaduw herstellen. Heerlijk.

• jjohn

Hoi Gonnie,

Sound of the Sea heeft een eigen sportschool in het souterain. Ik heb er nog nooit echt iemand bezig gezien maar het zijn wel allemaal jonge toestellen.

Ze hebben bovendien zo'n beetje de enige tennisbaan van Karpathos.

Jaaaaah, wij zijn sportief bij SOTS………………

Groet,

John ;-)

• Ingrid

ik weet wel een basketbalveld in Mesochori…… Wie 'm over het hek gooit, moet zelf de bal gaan halen :D

• gonnie

Tja, daar was ik inderdaad al een beetje bang voor. Dan maar buikspieroefeningen in het appartement!

• Gonnie

nou ja, dat had ik wel in gedachten mits…….Weet je, ik wordt zo stijf van het liggen op zo'n zonnebed,dus ik dacht laat ik proberen de ingeoerde beweging door te zetten. Nog eens kijken hoe ik dat verder ga oplossen!!

• Gonnie

Nou, hardlopen ben ik niet zo'n fan van, misschien is gewoon wandelen een optie!