Smoelenmeeting

• jjohn

Hallo Karpathosvrienden uit het Smoelenboek,

De meeting wordt verplaatst naar dit najaar, ongeveer oktober.

Teveel liefhebbers moeten om uiteenlopende redenen afhaken om er nog een echte meeting van te maken.

Sinds de laatste meeting is er gewoon te weinig tijd verstreken.

De meeste van ons zijn nog niet eens tussentijds op Karpathos geweest om nieuwe verhalen op te doen.

Ik zie jullie graag, met mooie verhalen en foto's over Karpathos, in het najaar bij ons voor een hapje, een drankje en een hoop gezelligheid.

Groet,

John ;-)

• Ingrid

Goed besluit, Jjohn.

In oktober is iedereen zo ongeveer wel geweest (behalve Herbie, Paul en Petra dan), dus weer nieuwe verhalen en dito foto's.

Zoals het er nu naar uitziet is, zit ik dan ook in een rustiger vaarwater en dobberen we wat rond, ipv op volle zee met orkaankracht. (maarja, niets is veranderlijker dan het weer :D)

• herbie

Wie zegt dat ik niet ga Ingrid ???

• herbie

Jammer dat er dit keer zo weinig animo voor is, hopelijk is dat in het najaar beter.

Nieuwe verhalen, misschien nieuwe mensen !

• Ingrid

Jijzelf

• byrd

Erg jammer dat het niet doorgaat. Ook al zijn er nieuwe ervaringen er is nog voldoende om uit te wisselen.

• feestneuzen

Jjohn, is 23 juni ook een idee? Kunnen we gelijk vieren dat je 50 jaar wordt. (8>

• jjohn

Feestneuzen kent mij niet anders had hij/zij geweten “dat ik het liever met wat minder aandacht doe” qua verjaardag.

• Ingrid

dus geen feestneus voor jou ;)

(ik geef je groot gelijk!)

Over feestneuzen gesproken: Gonnie heeft er vandaag ééntje op!

(gefeliciteerd, Gon! Je bent op de helft ;))

• gonnie

Dank je Ingrid, vooral de constatering van mijn leeftijd!!!! Die houden we erin!! Dat je dat trouwens hebt onthouden (de datum van mijn verjaardag)…..klasse! Ik doe vandaag rustig aan en geniet van de zon en zaterdag mag iedereen komen voor een borrel en een hapje. Dus als je de meeting mist, kom gerust!!!