Foto wijzigen

• byrd

Op de smoelenmeeting kan ze het bewijzen.

• herbie

Ik neem wel een lijst met moeilijke vragen voor haar mee !!

• jjohn

vlgs Mij zeggen die jongens van haar alles voor. Die zagen er best pienter uit.

• Ingrid

Ze komen niet mee. Ze zijn bij hun paps en hebben er niet zoveel zin in een Karpathosmeeting. (Ik geef ze geen ongelijk: ze zijn de enige twee kids. Ik zou dan ook niet de hele tijd tussen al die ‘groten’ willen zitten)

Het is mij ook niet gelukt om Herb z'n foto te veranderen, dus …. dat spervuur va nvragen kan je wel achterwege laten. Ben dan waarschijnlijk nog murw van m'n examen Grieks,

ps: jjohn, check hyves.

• herbie

Ik zou bericht krijgen van de technische dienst en vervolgens hoor je niets meer. Net zoals de vorige keer trouwens ! zo gaat dat tegenwoordig !

• Ingrid

Waarom had jjohn dan wel snel antwoord?

• herbie

John had hetzelfde antwoord als ik Ingrid. degene die antwoordde zou het probleem doorgeven aan de technische dienst en daar zou ik dan bericht van krijgen maar daar heb ik weinig vertrouwen in.

• jjohn

Omdat ik niet over heel de wereld van de prikborden geweerd wordt zoals Herbie. :-) :-)

• byrd

Het is totaal onlogisch waarom wij allemaal onze foto kunnen verwijderen maar Herbie niet. Dat de webmaster niet reageert vind ik niet relevant. Herbie moet bij zichzelf te raden gaan en niet afschuiven. Toch zal ik maar nog een poging doen om het probleem op te lossen. Is het mogelijk dat Herbie op enig moment zijn wachtwoord heeft gewijzigd waardoor hij niet meer bij zijn foto kan komen?

• herbie

Je hebt het mis byrd ! ik hoef niet bij mezelf te raden te gaan want als ik m'n foto buiten mijn schuld niet kan verwijderen bij wie moet ik dan anders zijn dan bij de webmaster van dit prikbord ?? Ik heb m'n wachtwoord nooit veranderd en het ligt ook niet aan m'n computer want Ingrid kreeg het ook niet voor elkaar. Er mist gewoon een bepaalde link waaardoor het niet lukt en ik vind het ronduit onbeschoft dat ik na diverse mails nooit een duidelijk antwoord heb gekregen.