Foto wijzigen

• jjohn

Omdat het Herbie niet lukt even de manier waarop ik mijn foto al meerdere malen wijzigde.

Klik rechts op “Smoelenboek”.

Klik bij “Aanmelden/Bewerken” op “Bewerken”.

Klik rechts op “Karpathos”.

Klik op “Gegevens”.

“Blader” naar een foto op je computer welke je wil plaatsen.

Klik onderaan op “Bewerken” als je die gevonden hebt.

Hierna duurt het volgens mij een tijdje voor hij gepubliceerd wordt zodat ze kunnen kontroleren of er geen vreemde of vieze plaatjes geplaatst worden.

Groet,

John ;-)

• jjohn

Ik vergat te melden dat je na “Aanmelden/Bewerken”, na het klikken op “Bewerken” moet inloggen met e-mailadres en inlognaam.

Groet,

John ;-)

• herbie

Ik heb het net weer geprobeerd John, helaas weer zonder resultaat. Ik heb maar weer een berichtje gestuurd naar de webbeheerder maar verwacht toch geen antwoord. Onder “mijn algemene gegevens” moet de link “karpathos”staan en die komt bij mij niet tevoorschijn.

• byrd

Op de smoelenbijeenkomst je computer meenemen Herbie dan gaan we met zijn allen aan de slag om die foto van je te verwijderen.

• Ingrid

daar hoef je je computer niet voor mee te nemen. dat kan vanaf elke willekeurige computer/laptop.

• Henk

Jjohn geeft zelf al aan dat er geen vreemde plaatjes op gezet mogen worden.

Als je nu bedenkt hoe een foto van Herbie eruit zal zien weet ik wel waarom het niet lukt.

• jjohn

:-) :-)

• herbie

Wat valt er te lachen John ?? heb je Henk weleens gezien ?? hij komt niet voor niks nooit op de meetings !!

• herbie

en Ingrid kan het weten !!

• Ingrid

ik weet te veel! :(