back in business

• aad

Sorry lui dat we jullie zo lang in de steek hebben gelaten. Enorme technische problemen met die verwenste computer zijn hier de oorzaak van. Dankzij goede vrienden is een gedeelte van de harde schijf zeker gesteld en in de nieuwe computer geïstalleerd. Een aantal reisverhalen echter, zijn verloren! het zij zo.

Eerst: wij vinden het erg jammer niet op de meeting aanwezig te kunnen zijn. Sorry Ingrid. We willen jullie dan ook veel plezier wensen bij John.

Tweedst: We hebben geboekt bij Romantica op 13 juni voor 14 dgn.dus iedereen die nog van plan was om in dezelfde periode te boeken, opgepast!!

Tot horens/schrijvens

Aad en Len

• Ingrid

Herb zal blij zijn met dit teken van leven. Hij mailde mij elke keer met de vraag of ik wist waar je uithing, omdat je niet op mail van 'm reageerde.

Welkom terug, Aad

• herbie

Klopt Ingrid, ik was gewoon wat ongerust, per slot van rekening is Aad ook niet zo jong meer !! ( oeps, wat zeg ik nu weer).

• lipo

Aad & Len,

Xiejullie daar wel ergens vrees ik, wij gaan van 12 juni tot 3 juli. En ja, ik zal oppassen.

• jjohn

Hoi Aad en Len,

Leuk weer iets van jullie te horen.

Wij gaan pas September, dus ik loop je er niet in de weg.

Groet,

John. ;-)

• byrd

Ik vreesde ook allemaal vervelende zaken, maar om te zeggen dat Aad oud is. Dat zou dan toch vooral zijn eigen gevoelsleeftijd moeten zijn want 54 feitelijk zegt alleen maar dat hij misschien zijn pubertijd is gepasseerd.

• Gonnie

Gelukkig,we zijn er weer allemaal!!!! Tenslotte vormen we met z'n allen de harde kern! Zo'n soort Karpathos F- side. Moet jullie wel lang missen Aad en Len,niet op de meeting en te vroeg in Karpathos. Ga zelf 3 juli weg !

• Ingrid

Na, dan kan je in elk geval Lipo de hand schudden op het vliegveld

ik ga pas 8 augustus (maar ik ga tenminste!)

• herbie

Ikke nie !! deze ouwe hippie gaat crossen door California !

• aad

Bedankt Byrd, leuke opmerking. Ik ben idd 18 met 36 jaar ervaring!

Bedankt allen, we vinden het fijn weer terug te zijn.

Nou Lipo we zien elkaar wel weer op Schiphol. Tot dan.

Aad en Len