Smoelenmeeting III

• Herbie

hoe bedoel je Paul ?

• byrd

“Gewoon afzeggen Lipo ! ik kan die dag eigenlijk ook niet omdat ik al kaarten heb voor een concert maar dat cancel ik wel voor de meeting !”

Daarvoor had je aangegeven dat je op Karpathos bent op 24 mei.

• Herbie

Niet alles geloven van wat ik schrijf Paul. van die kaartjes is waar maar ik zit natuurlijk niet op Karpathos. wij gaan eind juni naar California en daar verheug ik me enorm op, geen Griekenland dus dit jaar !

• byrd

Vandaar dat ik schreef geen Karpathos maar een concert. Ik veronderstelde overigens al meteen dat het om een concert ging (Cuby?)

• byrd

Wat mij betreft even vasthouden aan 24 mei zeker nu de grote gangmaker Herbie ook kan.Het zou leuk zijn als de opkomst maximaal is inclusief o.a. Lipo. Waarom stuur je niet een mail aan ons allen met alle weekends van mei en juni waarop we kunnen aangeven wannneer we in ieder geval niet kunnen. Als er dan een datum is die een betere opkomst voorspelt dan 24 mei kan er alsnog voor een andere datum gekozen worden.

• jjohn

De enige datum dat het hier in Engelen ook nog kan is 7 juni.

Daarna wordt het moeilijk ivm vakantie etc. Dus dat is niet veel meer keus vrees ik.

Groet,

John. ;-)

• Ingrid

dat weet ik herb, maar je bent niet de enige die niet kan.

Lipo's wandelende agenda vertelde hem dat hij ook andere plannen heeft op de 24e mei, maar ook dat hij de driede (;)) niet kan.

Dus herb, ga jij lekker naar je concert, ga ik andere data zoeken.

JJohn tot hoever vooruit weet Yvon of ze wel/niet moet werken dat weekend?

• byrd

Okay dan is het checken of 7 juni een betere opkomst voorspelt dan 24 mei. Het resultaat van 24 mei is bekend. Ik stel dus voor dat alle smoelen aangeven of 7 juni wel of niet een goed alternatief is voor 24 mei. Mij maakt het niets uit.

• Ingrid

7 juni… lijkt mij prima.

ik mail wel weer opnieuw….

ergens dit weekend.

• Herbie

Gewoon door laten gaan Ingrid, er zullen op andere data altijd mensen zijn die niet kunnen en een hoop mensen zijn al in juni op vakantie . ( zoals wij).