Smoelenmeeting III

• lipo

Dus Herb: Van / tot ?

• Ingrid

Vrijdagavond kan, maar dan wel zonder Rutger, Jochem en mijzelf.

Wij zijn fitnessen op vrijdagavond en een keer verplaatsen naar andere avond zit er niet in in verband met andere sporttrainingen op de rest van de week. De heertjes hebben ook op zaterdag nog meestal een wedstrijd en om die nu middernachterlijk naar bed te laten gaan, om de volgende dag weer fris en fruitig op het korfbalveld te laten verschijnen….. Geen goed idee!

Ik hoor het wel.

Ik heb toch nog niet van iedereen reactie

• lipo

Weegt fitnessen op tegen een interhumanitaire, sociaal-culturele en spirituele belevenis als een SB-meeting?

• Ingrid

Ja.

Als ik met al die overwegeningen rekening moet houden, kunnen we beter stoppen met fitnessen, want zo is er altijd wel wat.

• lipo

Dan moet het dus een zondag worden, niet?

• jjohn

Sorry, ik zou het graag makkelijker maken maar Zondag vinden wij geen prettige dag omdat we de volgende dag al weer vroeg moeten gaan werken.

Dan liever een andere Zaterdag dat iedereen kan maar dat is natuurlijk een utopie.

Groet,

John ;-)

• byrd

Dat moet wel met al die Polen in Den Haag die herbie straatarm hebben gemaakt.

• byrd

Dat is een overweging. Een andere is dat het na een week hard werken het lekker is om wat te doen in de eigen omgeving. Mijn voorkeur is dus de zaterdag maar ik heb geen blokkades naar welk moment dan ook.

• jjohn

Misschien dat we Herbie kunnen bewegen toch te komen op de 24e.

bv Als ik zorg dat Dimitri's Raki aanwezig is?!?

Groet,

John ;-)

• Herbie

Dan kom ik ZEKER John haha !!!