Hoi na menig Grieks eilanden te hebben bezocht is nu ons oog gevallen op Karpathos, en we willen in een hotel in Pigadia of Amoopi. ken iemand ons een goede tip geven(ik ga 2 x per jaar naar de tandarts) dus die tip ken ik al.
dank u
Pigadia is zeg maar de hoofdstad op Karpathos, daar waar het toeristenleven zich concentreert. Veel terrassen,restaurantjes,winkels etc. Amoopi is een klein badplaatsje in ontwikkeling, mooi strand, maar verder weinig te doen. Het is eigenlijk maar net waar je voorkeur naar uitgaat,(rustig,stil,druk) dus iets meer informatie van jouw kant maakt het misschien duidelijker!
Ook wij zitten te kijken om Seven Stars te boeken. Uit een eerdere reactie les ik iets anders over de steile weg.
“Enig nadeel: het laatste stukje over de weg is erg steil om te lopen, maar dit is enigszins te vermijden door gelijk vanuit de hoofdingang v/h hotel linksaf het doodlopende straatje te nemen: laatste stukje is een trap en je staat gelijk tegenover de supermarkt en bijna bij Gatoulis verhuur. (Daartegenover begint het steile straatje)”
Omzeil je zo de steile weg?
Ben erg aan het twijfelen om os Seven Stars of Miramare te boeken.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?