Nieuw

• Hellboy

Hoi na menig Grieks eilanden te hebben bezocht is nu ons oog gevallen op Karpathos, en we willen in een hotel in Pigadia of Amoopi. ken iemand ons een goede tip geven(ik ga 2 x per jaar naar de tandarts) dus die tip ken ik al.

dank u

• jjohn

Je vindt veel tips op karpathos.nl

Groet,

John ;-)

• Gonnie

Pigadia is zeg maar de hoofdstad op Karpathos, daar waar het toeristenleven zich concentreert. Veel terrassen,restaurantjes,winkels etc. Amoopi is een klein badplaatsje in ontwikkeling, mooi strand, maar verder weinig te doen. Het is eigenlijk maar net waar je voorkeur naar uitgaat,(rustig,stil,druk) dus iets meer informatie van jouw kant maakt het misschien duidelijker!

• Hellboy

Ons oog is gevallen op Seven stars , dus we gaan het proberen.

dank jullie.

• hans

Naar de tandarts ??? dit ontgaat me ff !!

• Hellboy

meestal krijg je een tip van iemand , en dit is een hele goede tip!!

• Gonnie

Of Seven Stars een goed hotel is weet ik niet, maar wel dat het vrij ver op de heuvel,berg ligt en de klim er naar toe niet meevalt.'t Is een goede plek om ook tijdens je vakantie aan je conditie te werken! Met of zonder tandarts!!

• Ingrid

Over 7 Stars: lees de beoordelingen op o.a. Zoover.nl

Wel wat “up hill”.

De auto rolt altijd vanaf daar heel erg hard naar beneden en heeft meestal moeite met de klim naar boven :(

• Marjan

Ook wij zitten te kijken om Seven Stars te boeken. Uit een eerdere reactie les ik iets anders over de steile weg.

“Enig nadeel: het laatste stukje over de weg is erg steil om te lopen, maar dit is enigszins te vermijden door gelijk vanuit de hoofdingang v/h hotel linksaf het doodlopende straatje te nemen: laatste stukje is een trap en je staat gelijk tegenover de supermarkt en bijna bij Gatoulis verhuur. (Daartegenover begint het steile straatje)”

Omzeil je zo de steile weg?

Ben erg aan het twijfelen om os Seven Stars of Miramare te boeken.

• Gonnie

Als ik jou was, zou ik Miramare boeken! Omzeil je lekker al die problemen en Miramare ligt dicht bij het strand en het centrum, maar toch rustig! Mij zou die klim na twee dagen al behoorlijk tegen zitten!!