Karpathos op ERTWorld.

• Bob en Monica

Leuk voor mensen die deze zender kunnen ontvangen.

A.s.dinsdag, 8 jan., is er in het programma “Nostalgia” om 22.00 uur een documentaire over Karpathos.

Omdat Casema deze zender de volgende dag eruit gooit, gaan we toch maar aan een satellietschotel denken.

• Ingrid

WAT?? Gooit de Casema de ERT-world van de digitale ontvanger af?

Dit was voor mij een reden om 1,5 jaar geleden over te stappen naar digitale TV! :(

• tho

schoteltje kopen ingrid;-)

• Ingrid

is een optie, maar de wb-vereniging staat niet toe zo'n ding aan de gevel te hangen.

Daarbij: in Utrecht wonen relatief veel Grieken, als ze daar de ERT van de kabel (en digitale ontvanger) halen, zullen ze wel de nodige protesten krijgen. Ik blijf hopen dat ik woensdag 9 ook nog gewoon ERT kan kijken via digitale ontvanger.

• Ingrid

Hiervoor in de plaats komen andere zenders zoals Goed TV,ZiZone, NDR (Duits), SWF Fernsehen (Duits), RTL Television (Duits) en Aljazeera (Arabisch).

Wat in hemels naam moet ik met Goed TV en ZiZone en met nóg 3 Duitse zenders (ik kijk nooit Duitse TV!) en Aljazeera?

Ik heb al op de site van de CASEMA het klachtenformulier ingevuld en heb de klacht alsvolgt omschreven:

Per 9 januari a.s. wijzigt CASEMA het digitale tv pakket en breidt deze uit met 4 kanalen. Tot mijn grote schrik en spijt verdwijnt de ERT-world uit het digitale standaardpakket.

Ik zou graag willen weten wat de reden is voor het schrappen van deze zender. Voor mij was het dè reden om 1,5 jaar geleden van kabel TV over te stappen naar digitale TV.

Op diverse internetfora lees ik de teleurstelling van kijkers dat deze zender verdwijnt.

Bij deze doe ik dan ook het verzoek om ERT-world op de kabel (en in het digitale standaardpakket) te laten.

Als iedereen die TV kijkt via CASEMA nu ook eens een klacht indient? Ik vind dit van de zotte: nóg 2 Nederlandse (onzin)zenders, 3 Duitse en een 1 Arabische erbij ten koste van de (enige) Griekse zender. :'(

• Ingrid

de link:

http://www.casema.nl/pagina/thuis/klantenservice/klachten/klachtenformulier

• tho

hoop natuurlijk dat ie op de zender voor je blijft ingrid..maar het is afwachten..wij hebben de zender hier iig niet.

en je hebt gelijk over die schotels..dat het niet overal mag..maar je kan m ook in je tuin (als je die hebt) zetten hoor..hij hoeft niet eens hoog te hangen ingrid..vanaf de grond richting sateliet is helemaal prima,en werkt het gewoon goed:-)

• Ingrid

ik woon 1hoog en heb een balkon op het Westen. schoteltje daar, zou betekenen dat ik een kabel door m'n hele huis moet doen om bij de tv te komen.

• herbie

Kan tegenwoordig ook draadloos Ingrid !!

• Ingrid

jaja….