Hiervoor in de plaats komen andere zenders zoals Goed TV,ZiZone, NDR (Duits), SWF Fernsehen (Duits), RTL Television (Duits) en Aljazeera (Arabisch).
Wat in hemels naam moet ik met Goed TV en ZiZone en met nóg 3 Duitse zenders (ik kijk nooit Duitse TV!) en Aljazeera?
Ik heb al op de site van de CASEMA het klachtenformulier ingevuld en heb de klacht alsvolgt omschreven:
Per 9 januari a.s. wijzigt CASEMA het digitale tv pakket en breidt deze uit met 4 kanalen. Tot mijn grote schrik en spijt verdwijnt de ERT-world uit het digitale standaardpakket.
Ik zou graag willen weten wat de reden is voor het schrappen van deze zender. Voor mij was het dè reden om 1,5 jaar geleden van kabel TV over te stappen naar digitale TV.
Op diverse internetfora lees ik de teleurstelling van kijkers dat deze zender verdwijnt.
Bij deze doe ik dan ook het verzoek om ERT-world op de kabel (en in het digitale standaardpakket) te laten.
Als iedereen die TV kijkt via CASEMA nu ook eens een klacht indient? Ik vind dit van de zotte: nóg 2 Nederlandse (onzin)zenders, 3 Duitse en een 1 Arabische erbij ten koste van de (enige) Griekse zender. :'(