Karpathos Village

• Jeffrey

Dit jaar ga ik voor de eerste keer naar het Griekse eiland Karpathos. Wij verblijven twee weken lang in Karpathos Village te Pigadia. Zijn er toevallig mensen die dit complex kennen? De reacties op vakantiereiswijzer zijn allemaal positief.

Groetjes,

Jeffrey

• Ingrid

Herbert heeft er afgelopen september 2 weken gelogeerd, omdat zijn stamhotel (Romantica) al volgeboekt was. Hij zal je ook een positief verhaal laten horen!

Goede keus, beetje lange tippel naar centrum, tenzij je een scootertje huurt.

• herbie

Ja, dat klopt. Karpathos Village is een heerlijk complex met de onovertroffen Els als gastvrouw. Leuk, niet al te groot zwembad en 50 meter van het strand. Ongeveer 20 minuten lopen naar Pigadia. En sinds kort hebben ze ook airco.

kortom: een aanrader !!

• jjohn

Hoi Jeffrey,

Karpathos Village is een goede keuze. Op karpathos.nl kun je nog wat informatie vinden, vooral op het forum.

Groet,

John ;-)

• annamarie

Hoi Jeffrey,

Wij gaan dit jaar voor de 6de keer naar Karpathos Village. We zijn helemaal weg van het eiland en ook van het complex. Overzichtelijk, leuke kamers en altijd erg gezellig. Het is wel een stukje lopen naar het centrum, maar wij huren altijd voor 2 weken een auto erbij.

Kortom een echte aanrader.

Wanneer ga je?

Groetjes Anna-Marie

P.S. Kijk ook eens op karpathosvillage.hyves.nl

• An van Joop

Hallo Jeffrey.

Ik ken het niet, weet alleen dat ze er in avonduren een leuke barvrouw hebben, die Els heet en de vrouw is van de barman bij Romantica.

Ik hoop er dit jaar toch wel een keer een kijkje te nemen.

• Jeffrey

Ik vind het niet erg dat het een eindje van het centrum is. Als we moe worden van het lopen pakken we gewoon de taxi of de bus. Lopen naar het centrum is wel de manier om er voor te zorgen dat de kilootjes er niet bij komen. Wij gaan van 13 juni tot en met 27 juni 2008. Ik zal ook eens op hyves kijken.

Groetjes,

Jeffrey

• Ingrid

kijk dan ook even op karpathos.hyves.nl ;)

de bus? die heb ik nog nooit 's avonds zien rijden!

• Jeffrey

Ingrid,

Ik vind het niet zo erg dat er geen bus rijdt. De benenwagen werkt ook goed. Ik heb nog geen tijd gehad om op hyves te kijken, maar ik ga dat zeker doen.

• reinier cornelisse

Is er iemand die mij kan helpen aan het e-mail adres van Els en Leo?

Alvast mijn dank

REINIER