Geboekt

• Gonnie

Zo is het maar net Lipo!! Maar als je straks toch permanent vakantie hebt dan kun je nog heel lang oefenen! En ik zal een oefenobject moeten zoeken, want aan die kleuters op school heb ik waarschijnlijk niet genoeg gewicht!!

• Gonnie

En ik zit dit jaar vanf 3 juli ook ergens anders, nl. Kalimera! Ong. in de hoek achter Miramare, dus nog goed lopend te doen. Kan ik nog vrolijk mijn cocktails blijven drinken bij Acropolis!!!

• herbie

Als kleine zelfstandige zonder pensioen moet ik nog een jaartje of 40 denk ik !

Tot m'n dood aan toe dus. ( dankzij deze fijne regering)!!

• Ingrid

tegen de tijd dat ik 65 ben, moet ik waarschijnlijk ook blijven werken om mijn eigen AOW en pensioente betalen. Al schijnt het ABP wel goed voor je te zorgen als je gepensioneerd bent …

• bep

wij hebben ook weer geboekt wij gaan 5 juni naar ambassy wij zijn 5 jaar naar ta nisia geweest was geweldig dit jaar niet meer te boeken via reisorganisatie alleen particulier wij hopen dat dit ons ook prima bevalt we gaan het zien we hebben er vertrouwen in de omgeving blijft voor ons hetzelfde gr bep

• Petra

Mij niet…….Als wij gaan, dan gaan wij pas eind augustus tot begin september….3 weken Pigadia Bay……alleen nog even boeken :~)