appartement in karpathos of pigdia

• maureen

wie weet een leuk appartement dicht bij het strand wel met zwembad voor mijn dochter van 12 en op loop afstand van het centrum

groetjes maureen

• Ingrid

Hoi Maureen, er zijn er genoeg:

Ta Nissia, bijvoorbeeld of Parasol

Zelf ga ik met mijn 2 zonen (13 en 11) altijd naar Zephyros Village. ong. 50 meter van het (kiezel)strand, maar als je even wat verder loopt lig je op zand. En ca. 10 minuten lopen naar centrum van Pigadia (= Karpathos stad).

Neem een kijkje op www.karpathos.nl en klik op de plattegrond. Daar staan de meeste accomodaties op aangegeven en krijg je een aardig idee van welke acco waar ligt ten opzichte van wat.

Succes!

• Bob en Monica

Ik heb gehoord dat Ta Nisia niet meer in de Holl. reisgidsen voorkomt.

• tho

niet alles wat je hoord moet je geloven..ta nisia is gewoon te boeken via een hollandse operator hoor..zo simpel als watBob en Monica schreef:

>

> Ik heb gehoord dat Ta Nisia niet meer in de Holl. reisgidsen

> voorkomt.

• Ingrid

Welke dan, Tho?

Bij Arke in elk geval niet meer

• tho

onder andere bij Straus.nl ingrid

• tho

en bij dareizen.nl

• jjohn

Zowel Straus als Da-reizen werken met oude informatie (2007).

Ta Nisia is nog nergens te boeken, ook niet bij hen. (Behalve natuurlijk rechtstreeks.) Wellicht (hopelijk) dat het bij één van die organisatie's zit welke pas eind deze maand hun Karpathos reizen vrijgeven.

Groet,

John ;-)

• tho

en weer wat wijzer:-)

• bep

volgens de berichten komt ta nisia niet in de reisfolders zo ja wie kan mij dan vertellen bij wie ???? Bep