2008 boeken

• Ingrid

Gon, dat niet reageren is typisch Grieks!

alhoewel… sommigen reageren wel. Stavros van “Kafeneion” bijvoorbeeld. Komt in januari, maar wenst mij voor die tijd nog wel in Athene (waar hij woont) te zien.

Minas (La Scala) dacht er over om ook even over te wippen van Karpathos naar Athene ten tijde dat ik daar verblijf.

Eerst zien, dan geloven ;) Maar als ze daadwerkelijk komen, krijg ik het nog druk!

• jjohn

Hé Ingrid,

Als je “Lekker Biertje” Stavros ziet moet je 'm wel de groeten van me doen!

Groet,

John ;-)

• Ingrid

zal ik ‘m de groeten doen van die ’lange'?

ik neem je foto wel mee, zodat ik kan laten zien wie ik bedoel ;)

• Herbie

Dacht je nu echt dat die Grieken naar het koude Holland komen ??

Dimitri van Creta Karpathos zou ook komen in november, nou ik heb 'm niet gezien !!

• jjohn

Klopt, die zat bij mij aan de Raki. Hij zei nog: “Denkt Herbie nou echt dat ik voor m'n lol naar De Haag ga?!?”

Groet,

John ;-)

• Herbie

Je kan hem beter jenever geven John !!

• Ingrid

Heeft ie een jaartal erbij gezegd, Herbert?

De geruchten gaan nog steeds dat Chronis (Pelagos, Pandora) naar Nederland komt. Kan hij z'n neef opzoeken in Delft en mij in Utrecht. Dan heeft hij al 2 wereldsteden gehad ;)

• Aad

Wij komen al 4 á 25 jaar op Kreta en al onze vrienden beloven al zó lang dat ze naar ons toekomen. Er is zijn er nu al drie geweest!!!!

• Ingrid

:) begin januari 2008 komt Stavros met brilletje (dat iele manneke van kafeneion) naar NL via Dusseldorf. Of ik even tickets voor 'm wilde boeken. Dacht ut niet. Ben wel goed, maar niet gek.

• Herbie

Ik ben wel gek maar niet goed !!