Grieks dansen

• Petra

Hallo!

Komende zondag (9 dec) is er weer Grieks dansen in Arnhem. Zelf zit ik bij Evropi in Wageningen maar hoorde dat het dansen in Arnhem (elke 2de zondag van de maand van 13.00 uur tot 17.00 uur) ook erg gezellig is…….

Komen er nog mensen vanuit het smoelenboek/pribord dansen?

• Bob en Monica

Wij gaan er al jaren heen met nog vijf anderen uit de omgeving Den Haag! Echt de moeite waard.

• Lipo

Als ik had geweten dat jij daarheen zou gaan, had ik mijn reisje naar Praag afgezegd, ondanks dat ik nog geen 2 passen Grieks kan dansen. Maar ja, nu gaan Lily en ik toch maar a.s. donderdag 5 dagen naar Praag. Misschien komen we nog een Tsjechische volksdanser(es) tegen, kunnen we bij een volgende meeting een culturele uitwisseling op touw zetten. Veel plezier in elk geval (en Bob en Monica natuurlijk ook).

• jjohn

Jij hebt ook niks aan je leven hè Lipo. :-)

• Herbie

Ik zou Lipo weleens willen zien dansen !! kan ik ook eens lachen !!

Veel plezier in Praag Lipo, ik ben er ook geweest, prachtige stad ! het bier kost daar helemaal niets maar ja, jij drinkt alleen maar wijn !

• Lipo

Nee, zeg dat wel. Ik moet bijvoorbeeld om dringende prive redenen van 12 juni t.m 24 juli (!) naar Karpathos, maar ik kan nog geen ticket vinden bij Transavia, Martinair, Arke etc. ondanks dat de vakantieverkoop schijnt te zijn gestart. Hoe moet dat nu? Kommer en ellende! Straks moet ik nog in pure wanhoop naar Engelen of zo (ik noem maar wat) met vakantie.

• Lipo

Hoe heet de plaatselijke variant van ouzo daar, Herb?

• Herbie

Absint Lipo. 70 % alcohol !!

• Lipo

O ja, Bon en Monica, de groeten terug van Ιωάννα. Ze komt 6/12 naar NL en blijft tot na haar verjaardag (30/12) om op 7/1 weer terug te gaan (en gelijk heeft ze).

• Petra

Hahahah, veel plezier in Praag!! Ik zal wel een extra dansje voor je doen…… :~D