Herman den Blijker in Griekenland

• Bob en Monica

Ik heb gehoord dat dinsdag om 21.30 op RTL4 Herman den Blijker een hotel in Zagoria in het dorpje Ano Penida bezoekt. Hopelijk leuk kijkplezier.

• hans

Dan kijk ik zeker niet want ik vind die vent een enorme eikel !!

• Petra

Ah ja dat klopt…..Leuk programma :~)…….Duik meteen na het zwemmen op de bank……offff, ik moet vanavond nog een keer naar the Night of the Proms gaan (gisteravond was echt mooiiiii)

• ed&adri

Helaas voor zij die niet hebben gekeken want gisteravond was er weinig negatiefs te bekennen bij Herman d.B.

Het leek in dit geval meer een reclamefilmpje voor het aankomende seizoen om je “Griekse” kookkunsten aan te scherpen in deze accomodatie.

Tevens heb ik wel gezien dat de omgeving op het vaste land zeker zo mooi is als op de diverse grote en kleine eilanden.

Ed

• Ingrid

Zo niet mooier.

en ik vond het fijn dat Herman, toch redelijk kritisch persoon, zo positief was. Hij heeft ook laten zien dat Griekenland meer te bieden heeft dan Moussaka, Gyros, Tzatziki en Souvlaki, namelijk een eerlijke en pure keuken waarin je met weinig aan ingrediënten een heerlijk stuk vlees of vis op tafel zet.

• Petra

Ik vond het een leuke aflevering………en gewoon goed dat ze zelf wisten aan te geven dat er gewoon niets verkeerds was,,,,,,,en toch kon het dus beter :~)

• Gonnie

En Hans, die zeker niet ging kijken omdat hij Herman de Blijker een eikel vond had dus ongelijk!!! Ik vond het ook een leuke uitzending en zou er best wel eens heen willen, leuk grieks koken!!

• hans

Smaken verschillen !!

• Ingrid

gelukkig wel.

heb me zitten bescheuren op de bank voor de TV!

• hans

Ja, sommige mensen bescheuren zich ook bij die wanstaltige Gordon, maar nogmaals smaken verschillen. ( gelukkig) !