WIE BETAALT DE VEERMAN.

• gerda

Een aantal jaren geleden (hoeveel?) is de serie nog eens herhaald en er zat zowat geen kleur meer op, alles heel vaag. Dus …ga jullie eens gauw kijken en laat weten of het de moeite waard is om te kopen.

• Petra

gaat dat over het Lepra eiland? ik geloof dat mn moeder het gister er over had omdat ik een nummer lied horen waar wij met het Griekse dansen op dansen… ik ben niet op het eiland geweest want ik was toen ziek, ziek echt enorm ziek!! dus weer een excuus om eens naar Kreta terug te keren…..

• gerda

Ja, Elounda kijkt uit op dat lepra-eiland. Wie weet of die gehaaide Victor Zorbas daar nog rondloopt?

• gerda

Ik las trouwens net op de Kretapagina iets over een politie-inval in het dorp Zoniana, vanwege cannabisplantages. Waar is het oude romantische Kreta gebleven?

• herbie

Je zou best eens gelijk kunnen hebben Renate. dat was ook een schitterende serie !

• jjohn

Ik vond de film Shirley Valentine hardstikke leuk.

Een engelse huisvrouw welke naar Griekenland op vakantie ging en niet meer terug wilde.

• gerda

Als ik Tom Conti tegen zou komen (wáár dan ook en als wíé dan ook)) zou ik ook niet meer weg willen.

• herbie

no fuckie - fuckie !!

• Ingrid

dat bestaat alleen in de ogen van Hollandse vakantiegangers.

Kretenzers staan bekend om hun schietgraagheid. (Het verklaart o.a. de gaten in de verkeersborden)

• jjohn

Klopt! Kretenzers schijnen bijna allemaal wapens te hebben. De politie heeft ooit een inzamelings aktie gehouden. Toen kregen ze één antiek pistooltje.