WIE BETAALT DE VEERMAN.

• Bob en Monica

Deze televisiehit van 1978 is op dvd te koop voor € 14.95.

• Ingrid

Ik heb deze serie kado gekregen met m'n verjaardag afgelopen winter :)

moet alleen nog steeds gaan kijken :(

• herbie

Een prachtige serie Ingrid maar wel wat gedateerd denk ik. In diezelfde periode was er nog zo'n mooie serie op tv die in Griekenland speelde maar ik ben de titel vergeten , weet iemand dat soms ?

• jjohn

The Lotus Eaters?

• herbie

?????????????????????????????

• jjohn

Da's een serie opgenomen in Griekenland in die tijd. Google er maar op.

• herbie

Dat is'm niet John. Het was een serie vlak na de Veerman. vol drama en mystiek

met een prachtige blonde schoonheid in de hoofdrol. minstens net zo goed als de Ferryman maar ik kan niet meer op de naam komen helaas !

• Renate

de erfenis van Afrodite misschien, Herbie? dat is de serie die erna kwam, was geweldig en is als het goed is opgenomen op Cyprus

• Gonnie

Vorig jaar was hij plotseling te koop bij Blokker. Had toen al heel lang rondgekeken en hem nooit kunnen vinden. Dus meteen naar de winkel, waar ze hem nog niet eens hadden uitgepakt. Dus reserveren en een paar dagen daarna opgehaald. En wat denk je, ook ik heb hem nog steeds niet gezien!!

• Gonnie

Overigens, de zeer herkenbare tune van deze serie was destijds een wereldhit en ik kan me nog het concert van Markopoulos herinneren, in de stadsschouwburg in Amsterdam waar dit nummer werd gespeeld en ook nog eens als toegift. 't Is wel al heel lang geleden, ik weet niet eens meer wanneer!