Griekse Bazar

• Ingrid

Allemaal Griekse spullen die je makkelijk in Griekenland kan verkrijgen en wat moeilijker hier, zijn daar te koop

• herbie

Ook live muziek ???

• Ingrid

als jij dat speelt, ook ja

kijk ff op de (summiere) site en anders ff mailen voor info ;)

• herbie

Ik bespeel de triangel Ingrid, dat weet je toch ??

• Ingrid

nee, dat is nieuw voor mij.

• Petra

Ik mondharmonica en djembe, misschien dat we een bandje kunnen starten. Volgens mij stond er op de site dat er Live muziek aanwezig is

Op 16 en 17 november organiseert de vereniging grieken rotterdam haar jaarlijkse griekse bazar. Plaats van handeling is de schotse kerk te rotterdam. Onder het genot van een drankje en een hapje laten we u die dagen kennismaken met oude griekse tradities. Daarnaast kunt u genieten van griekse lekkernijen en luisteren naar warme muziekklanken. Uiteraard ook uit griekenland. Tevens zijn er leuke griekse souvenirs te koop zoals bijvoorbeeld kerstkaarten, sieraden en nog veel meer leuk dingen. En als het een beetje meezit wordt u zelfs winnaar van één van de mooie prijzen die tijdens de tombola worden verloot.

Kortom, vrijdag 16 en zaterdag 17 november is er van alles te doen in de schotse kerk in rotterdam. We rekenen dan ook op uw komst.

Ah, staat niet Live…..maar wel dat er muziek is :~)

Heej, er is een prijs te winnen……..hoe laat op de dag?? Ik wil wel wat winnen…

• Ingrid

Heb die site al -tig bezocht maar kon nergens tijden vinden.

Jij wel, Petra, of heb je ze gemaild?

• Bob en Monica

Voor info/reservering kun je bellen:010-4124779. En er zou live muziek zijn.

• Petra

Ik heb gewoon even gemaild…..en toen kreeg ik meteen een dag later terug dat beide dagen van 10 tot 20.00 uur waren…….:~)

• Petra

Voor wie morgen naar de bazar gaan: Tot morgen!!!! enne, die eerste prijs (reis naar Griekenland) is voor mij, dat jullie dat maar even weten :~D