Bedankt

• Lipo

Aad en Len, zeer hartelijk bedankt voor jullie gastvrijheid en jullie inspanningen, Ingrid & Kids, Herbie, Kitty, John, Yvon, Mary, Bob, Monica, Sandra, Petra, Gonnie, bedankt voor jullie inspirerende gezelschap.

• Ingrid

Ook namens Rutger, Jochem en ikke heel erg bedankt

Het was heel oergezellig.

De kids hebben zich ook enorm vermaakt, want toen ik voorstelde om naar een eventuele 3e meeting zonder hun te gaan, werd er heel verontwaardigd gereageerd

Aad en Len, jullie hebben een schitterend huis.

en voor vandaag Gefeliciteerd met de doop van Nigel.

• herbert

Jee, wat ben jij alweer vroeg op Lipo, geen last van een kater ?? ikke wel een beetje .We zijn nog even doorgegaan tot half 1. maar het was oergezellig, ik kan niet wachten tot de volgende meeting . maar waar en bij wie ???

• mary

Het was heel gezellig en bedankt voor de gastvrijheid.

Nog even de naam van het griekse restaurant.

• Ingrid

Bij jou, Herbert? en dan blijven we allemaal slapen :)

• herbert

Jullie zijn natuurlijk welkom hier maar ik heb natuurlijk niet zo'n mooi en groot huis als Aad en Len. en met z'n allen in 1 bed ?????????????????

• Gonnie

Aad en Len ook ik wil nog even reageren en jullie bedanken voor de gezellige avond. Toch een goed idee om thuis te blijven. Ik heb gezellig met veel mensen gesproken en op mijn gemak foto's kunnen bekijken. 't Is toch bijna ongekend dat een groep mensen die elkaar niet kennen maar wel een gemeenschappelijk vakantie doel hebben zo goed met elkaar kunnen opschieten! Mede dankzij jullie!

Ga nu vandaag op mijn gemak je boekje lezen en luisteren naar de CD van Monica! Super!!!!

• Gonnie

Mijn huis was ook niet zo groot en zeker niet zo mooi, maar gezellig genoeg voor een meeting! Ach, wat maakt dat uit? En slapen……hotelletje ? Trouwens, ik was binnen zeer redelijke tijd weer terug thuis, dus ik ga gewoon terug!!

• herbert

In Den Haag is een Grieks restaurant waar je heerlijk kunt eten en waar je ook een gedeelte kan afhuren voor bepaalde gelegenheden. misschien een idee voor de volgende meeting ?

• Ingrid

Mary, ik heb even in het telefoonboek gekeken en er zitten er 2 in Wateringen:

Athene en Mykonos

De uitreiking van het 1000e exemplaar van Aad's verhalenboekje over Kreta was in Mykonos. Derhalve ga ik er vanuit dat daar dus het eten is gehaald. Het adres

Grieks Restaurant Mykonos

Kerklaan 56

2291CJ Wateringen

tel: 0174 295079