route

• Gonnie

He Aad….niet in het bezit zijnde van een tom-tom en ook geen bijrijdester deze keer;heb je nog een paar handige tips qua route ofwel een route beschrijving. Heb ook wel iets via de route planner, maar dat ziet er nogal ingewikkeld uit. Ben benieuwd.. groetjes…!

• Ingrid

Gon, ik heb een routetruus op m'n mobiel, maar heb ondertussen ook even op de routeplanner gekeken. Zag er redelijk simpel uit (vanaf Utrecht dan …;) )

• herbert

vergis je niet, Aad woont aan een klein weggetje, je rijd er zo voorbij als je het niet weet !

• Paul

A4 afslag 12 (Den Haag Zuid) en je bent er al bijna.

• Ingrid

Komen jullie toch ook, Paul??

• Gonnie

Heb net de route planner van de ANWB gebruikt en die is duidelijker! Kom er wel hoor roep ik altijd, misschien duurt het wat langer. Heb ook nog een hollandse mond en een mobiele telefoon, dus wat kan er eigenlijk mis gaan! Zie jullie zaterdag!!

• jjohn

Gonnie,

Aan die hollandse mond heb je waarschijnlijk niets.

Ze spreken daar haags. :-)

• Gonnie

Oei,oei, toch weer een probleem. Gelukkig bestaat er geen Zwanenburgs dialect, maar als Amsterdamse van geboorte is deze tongval soms nog wel hoorbaar. En daar kom je natuurlijk in Den Haag ook niet verder mee. Zal ze ook maar niet vertellen dat ik voor A……. neen, ik doe het niet!!!!!!

• Ingrid

Noord- of Zuidhollands…. Zal Hollands zijn, dus Gonnie komt er wel

Tot Zaterdag!

• Paul

Je zou toch eens meer naar deze regio moeten komen. Vele Hagenaars zijn Ajax fan. En ach een Amsterdammer dat is gewoon een andere buitenlander. New Yorker of Parijzenaar vinden we interessanter.