meeting

• Aad

De opkomst voor de meeting valt buiten verwachting tegen (14 man/vrouw). Dat komt niet omdat de belangstelling laag is maar omdat veel mensen andere verplichtingen hebben. Ik wil jullie om die reden verzoeken om drie data's, ergens ná de geplande datum, bekend te maken waarop de opkomst maximaal zou kúnnen zijn. Doe dit via dit PB want dan kan iedereen meelezen en evt. zijn/haar datum daar naar zetten. Mijn verzoek is: doe dat snel aub want tot de 20ste blijft de geplande meeting gewoon staan. Het is aan Ingrid en mij om te bekijken of het zinvol is om een andere datum te prikken.

• jjohn

Hoi Aad en Ingrid,

Wij kunnen: 27-10 , 3-11 en 10-11.

Deze data komen ons zelfs beter uit dan de 20e.

Groet,

John (& Yvon)

• herbert

Doe maar 12 november 2012 !!

• Ingrid

herbert, soms is het prettig als je even serieus kan zijn.

27 oktober kan ik wel, maar ik kom dan zonder kids

3 november voor ons 3n geen probleem

10 november kan ik wel, maar zijn kids weer bij papa.

• mary

ik kan tot nader order alle genoemde data wel. Dus maakt 't mij nu nog niet uit.

Herbert had moeten zeggen 12-12-2012

• jjohn

Herbert is bang dat ie met die lading Raki blijft zitten. ;-)

• herbert

Die komt wel op John, no problem !

FF serieus ( dat moet van Ingrid), 27 okt of 3 nov. is ook ok. 10 nov. kunnen we niet !

• Ingrid

dank Herb, voor je begrip ;)

• Gonnie

Kom net terug van school (kijkavond) en lees jullie bericht. November is voor ons altijd een heel drukke maand want dan is de halve familie jarig, maar goed laten we eens kijken. 27 okt. en 3 nov. zou kunnen. Daarna alle zaterdagen tot en met 1 dec. niet. Ev. wel op de zondag, zou ook nog een uitwijk mogelijkheid zijn. Nou, ik ben benieuwd, lees het wel en hou de 20e nog steeds vrij!!

• Lipo

Het ziet er voor wat ons betreft niet best uit voor 20/10. Lily heeft haar dienst nog niet kunnen ruilen aangezien dan de herfstvakantie schijnt te zijn uitgebroken en haar collega's die schoolgaande kinderen hebben allemaal vrij hebben genomen. Dus ik zou voor 20/10 maar niet te hard op ons rekenen.

OK, een alternatieve datum dus:

And here are the results of the Westmaas jury:

27/10 gaat niet

3/11 kan wel

10/11 kan, onder voorbehoud, want Lily heeft haar planning voor de periode 5/11 t/m 5/12 nog niet binnen.

Lastig he?