bey bey zwaai zwaai

• Ingrid

Na Athene grootste vliegveld van Griekenland? Wow… Dan is het dan nog groter dan Thessaloniki, wat ook relatief groot is.

Weet je zeker dat je het goed gehoord hebt?

• Gonnie

Heb ik ook gehoord, hetzelfde bericht. Petra, de Sudtours hostess, vertelde dat in de bus! Maar ja, wat is nou groot? Ik vond het vliegveld van Rhodos ook behoorlijk groot. Kan me nauwelijks voorstellen dat dat nodig is op Karpathos, tenzij het toerisme op ons eiland nog een grote vlucht gaat of moet nemen.

• Ingrid

Als vliegveld is Karpathos niet groot (1 start/landingsbaan). Bedoel je misschien dat het luchthavengebouw op 1 na grootste van Griekenland zal worden? Of breiden ze het aantal start-/landingsbanen ook uit van 1 naar 2?

Athene is niet bepaald klein en Thessaloniki ook niet. Wel natuurlijk vergeleken bij luchthavens als bijv. Amsterdam, Dusseldorf en Frankfurt.

Overigens zijn er plannen (heb de maquette gezien op het vliegveld) om de luchthaven van Thessaloniki ook uit te breiden, waardoor deze zeker groter dan die op Karpathos zal worden.

• herbert

Zullen we het dan maar “Klein Schiphol” gaan noemen ??

• Ingrid

Schipolaki .hihi

• jjohn

Ga ik voortaan met de Schipholtaxi naar Karpathos. Snel en goedkoop. :-)

• tho

Ik vond/vind het wel wat hebben zo'n klein vliegveldje.

Lekker primitief geregeld alles..De taxe-free verkoper die pas zijn deuren open doet als iedereen voorbij de poortjes is haha Maar ja die detectiepoortjes..die piepen bij mij altijd als vanouds.

• Gonnie

Navelpiercing Tho…… ? Gaat ie ook van piepen!!!!!!

• tho

uhmm gonnie..nee..heb een stuk chirurgenstaal in me duim ;-)Gonnie schreef:

>

> Navelpiercing Tho…… ? Gaat ie ook van piepen!!!!!!

• jjohn

Ik heb mijn vakantiefoto's voor de liefhebbers op de volgende link staan:

http://www.mijnalbum.nl/Album-WVXB4DOG-Foto's-van-Vakantie-Griekenland.html