Heel erg bedankt

• Sonja Leijdekkers

Beste Prikkers,

Weken, misschien wel maanden, voor ik op vakantie ging heb ik dit prikbord (bijna dagelijks) gevolgd. Ik heb er ontzettend veel info opgedaan en erg veel plezier gehad over sommige discussies. Ik ben nu net terug van 3 weken Karpathos en heb het werkelijk heerlijk gehad. Daarom wil ik hierbij jullie allemaal hartelijk bedanken. Een erg leuke middag heb ik te danken aan de Henk Op de Laak en zijn vrouw, die ik toevallig in Menetes ontmoette en waarvan ik mee mocht met een rondleiding door het dorp, die eigenlijk alleen voor hen bedoeld was. Genoten heb ik van mijn vele brommer tochten over het eiland, het strand van Ahata (vooral de weg ernaar toe, tussen de bergen door) de vele aardige mensen, die ik ontmoet heb van allerlei nationaliteiten, het lekkere eten enfin zo kan ik nog wel een uurtje doorgaan. Kortom ik heb het fijn gehad op “jullie” eiland. Ik ben geen repeater, dus volgende keer weer een ander eiland voor mij. Pas goed op jezelf en elkaar.

Hartelijke groeten

Sonja

• Ingrid

geen dank. we doen het graag :)

uiteraard hopen we dat je in de toekomst een keer de verleiding niet kan weerstaan en toch weer naar Karpathos gaat.

• Lipo

Nu je smoel nog in het smoelenboek en je ff aanmelden bij Ingrid, dan kan je op 20/10 komen nagenieten

Ik ga vroeg naar bedje en morgenochtend . . . . . . . . . .

• Ingrid

Kalo taksidi, Lipo!

en de groeten aan Ioanna en mijn vriendjes daar :)

• herbert

Goeie reis Lipo, geniet ervan !! groeten van mij aan Dimitri !

• Lipo

Tjeeempie. Ik hoop dat ik dat allemaal onthoud. Ik ben immers geen geheelonthouder.. . . .

• Ingrid

we sms'n wel ;)