we vertrekken later

• Hilly

We kregen net bericht van onze reisbureau dat we 20 september ipv 4.45 uur nu om 7.10 uur vertrekken, dat is wel jammer, ook moeten we nu nieuwe tickets bij sudtours halen in vertrekhal 1.

Maar dat mag de pret niet drukken we gaan ,we gaan naar Karpathos

groetjes Hilly

• jjohn

Ook mijn schoonzus en zwager vertrokken vorige week Vrijdag later dan ze gewend waren.

Normaal ongeveer 4.30h, nu 15.00h. Het was even slikken voor hen maar het is niet anders. Op onze tickets voor a.s. Vrijdag staat gelukkig 4.35h. Dus we zitten om ongeveer 10.00h bij Sound of the Sea op het terras ons te verkneukelen.

Groet,

John ;-)

• Lipo

Maakt nix uit. Wij hebben dezelfde vlucht, kunnen we nog iets langer in ons bedje blijven liggen. Om 09:00 is er toch nog nix te beleven in Pigadia. Het belangrijkste is idd dat we om pakweg 12:00 lekker een aperitiefje kunnen nemen en vervolgens relaxed kunnen gaan zitten lunchen.

• Jacqueline

Ook wij vertrekken nu om 7.10 uur, hopelijk krijgen we geen vertraging verder, afgelopen donderdag vertrokken ze uiteindelijk om 8.30 uur.

We zien het wel, is jullie terugvlucht ook veranderd in HV 942, ipv HV 116 ?

• Lipo

Nai

• Aad

Het is zo'n k..gevoel als je nét terug bent en anderen mogen nog. Ik kreeg zojuist een sms van vrienden dat het weer daar heééééérrrlijk was.Ik wil mee maar mag niet van Len.Kinderachtig hé?

Fijne vakantie.

• Ingrid

dat is inderdaad kinderachtig!

ik wil ook!!!!!

• Gonnie

Hi Aad, Ingrid, kunnen we niet een complot verzinnen om toch te gaan….. Ben stikjaloers en heb het hier steeds zo koud!!!!

• herbert

Kom op, laat de boel de boel en we gaan met z'n allen !!!!!

• Jan

Mijn reisbureau melde mij hetzelfde wat het later tijdstip betreft, alleen zeide zij dat ik dezelfde tickets kan gebruiken, want het vluchtnummer is hetzelfde.

En wat maakt het uit, als we er maar komen.

De vriendelijke groeten. Jan