Weer weg

• lyn

wat te denken van Mijnsheerenland en Klaaswaal

• Lipo

Je wilt vast niet weten wat ik daar van denk.

• lyn

heb je nog tips voor ons om lekker (en niet te duur!) te gaan eten…t liefst nog met wat muziek erbij

• Lipo

Lyn, die tips staan al op diverse plaatsen op dit prikbord en op dat van Henk Op De Laak. Maar lekker eten kan je eigenlijk overal, alleen de persoonlijke ervaringen verschillen nogal en ik denk dat het nergens structureel slecht is. Op misschien een enkele uitzondering na, maar dat vertel ik wel als we jullie mogelijkerwijs op het vliegveld zien, anders ontstaat er weer een hele discussie over de kwaliteit van de restaurants. Ook over de prijzen lopen de meningen uiteen, maar ik vind ze wel meevallen, zeker vergeleken met de meeste Nederlandse restaurants. Het hangt er natuurlijk ook van af wat je bestelt. De vis, bijvoorbeeld, wordt duur betaald, maar dat wist Kniertje al.

• Jacqueline

Hoi Lyn,

Ja, vlucht HV 115 alleen gaan wij 2 weken, 7 dames, ik zal naar je uitkijken ;-)))

• Ingrid

Lekker eten mét livemuziek bij o.a. Pelagos.

Wees er snel bij, begin oktober sluit Chronis de deuren al.

Enne.. Lipo, gaat je buurvrouw mee naar Karpathos?

• Lipo

Je zou het haast denken.

• Ingrid

:(

• Lipo

idd

• Bob en Monica

Bij de top 10 Griekse eilanden in het tijdschrift GRIEKENLAND magazine staat Karpathos op de 3de plaats na Chios (2) en Kreta, de grote broer/zus, (1). Leuk toch?