Dat hangt er maar van af hoeveel korting je gekregen hebt.
En nu ik hierover praat met Annick is haar reactie…en ik dan? Niet in de zin van wat moet ik dan doen, maar ook zij wil best helpen en heeft zelfs enige winkelervaring i.v.m. schoolopleiding) En zij heeft in de zomer bijna 2 maanden vakantie!! Enne Lipo….wij bedoelen dit serieus! Misschien vergt dit enige toelichting maar dat wil ik je dan wel op je prive mail uitleggen!!
Gonnie, zoals je zou kunnen weten ben ik ook altijd serieus (haha, een beetje dan). Er is sprake van dat Judith Splinter (ex Olympia) bij Petra in de winkel zou komen, maar die heeft nu natuurlijk inmiddels ook een baby om haar bezig te houden. Ik zal beslist met Petra spreken om te horen wat haar plannen zijn. Kom ik dus op de smoelenboekmeeting op terug.
Mijn dochter Bianca heeft 4 jaar geleden 6 weken gewerkt bij Anemoussa. Ik meen te weten dat ze daar altijd wel plek hebben voor een vakantiehulp. ‘s avonds om 6 uur beginnen, meestal ’s nachts om 1 uur klaar. En dan begint het uitgaansleven blijkbaar pas. De verdiensten zijn idd niet geweldig, maar de fooien maken veel goed. Ze heeft dat baantje gekregen via haar tante Joke, maar ik zou eerlijkgezegd niet weten hoe je dat nu zou moeten regelen.
Oh ja, dat hebben we gezien. Bij Syrtaki zat aan de poort een nederlandse jongen die iedereen naar binnen moest kletsen. Om maar een voorbeeld te noemen. Maar de horeca is niets voor Annick, die heeft al niets met eten, laat staan drie of vier borden op haar arm. etc. Maar zo'n kleding, annex sieraden,annex souvenirs, dat is andere koek. Voor mij is het een ander verhaal. Ik zal volgend jaar waarschijnlijk niet naar Karpathos gaan,om reden die ik hier niet kan uitleggen. Maar iets te doen hebben op Karpathos en toch op ons geliefde eiland kunnen zijn, zou voor mij perfect wezen en ook voor Annick. Leg het allemaal wel uit op onze meeting.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?