Weer thuis

• Aad

Hallo jongens, we benne weer thuis na een slopende vakantie die via Kreta (Sitía) naar Kassos (10 minuten) en vervolgens naar Kárpathos (3 min.) ging. De vlucht van Kreta naar Kárpathos (via Kassos) is erg leuk, onderhoudend én goedkoop (cheaptickets.nl 43,-euro) en aanbevelingswaardig. Slopend omdat het geen énkele avond niet vroeger werd dan drie uur in de morgen. Leuk omdat er weer zoveel kennissen en vrienden waren. Onderhoudend, zie slopend. Maar vooral: warm. De zoveelste hittegolf is gisteren weer begonnen.Oók zijn we bang gegrepen, of beter; geïnfecteerd te zijn door het alom bekende virus. Hier is het weer weer als vanouds: somber en depressief. Reden om ons aan het werk te zetten voor de aankomende meeting, vinden jullie ook niet?

• Liponix

Welcome home. Enne. . . het is zo weer volgend jaar zomer.

• Gonnie

Hi Aad en Len welkom thuis! Zie dat ook jullie het heel warm hebben gehad,net als wij. Het was dit jaar voor het eerst ook dat ik er wat last van had, vooral ‘s nachts. Maar alles bij elkaar toch weer veel fijner dan dat grauwe weer hier! En daarom kijk ik uit naar de volgende zonnige Karpathos bijeenkomst! Heb van mijn vakantie foto’s een mooi boek gemaakt en weer mooie muziek meegenomen dus die gaan in ieder geval mee! Tot gauw!!

• Ingrid

Kalos tous!

Ik hoor het al: ook spijt dat vakanties eindig zijn :(

En ja binnenkort meeting nr. 2.

Schiet al aardig op. toevallig verhuist een oom van de boys en gaat hun papa helpen. Gevolg: ze zijn de hele dag bij mij!!! Komen dus gewoon mee naar de meeting. We hebben er zin in!

• herbert

Ook helaas weer terug na een heerlijke vakantie op Karpathos. de eerste dagen was het bloedverziekend heet ( 42 graden) en dat is enorm wennen als je uit 18 graden komt en dat is niet leuk zeker als het appartement geen airco heeft maar de laatste 10 dagen was het perfect. zo'n 30 graden en een lekker windje.

Mooie Griekse bruiloft meegemaakt en feesten in Mesohori. Heerlijk gegeten bij vooral Anemoussa en Creta Karpathos (bij Dimitri waar natuurlijk de raki meteen op tafel kwam). Ronduit zeer slecht gegeten bij Mediteranian House ! Nooit meer !

Kortom: weer genoten dus !

• Gonnie

Ik dacht het al Herbie en Kitty zijn toch ook thuis gekomen, of zouden ze nog een derde week… Jammer genoeg dus niet. Zal zeker wel weer even wennen zijn, bij mij laait de kachel al weer aardig op vooral 's avonds en de zomerkleren gaan al bijna weer in de winterberging! Hoor vast nog meer van jullie op de komende meeting. Jullie komen dan toch ook?

• Lipo

Ik zie tot mijn genoegen dat jullie de afgrijselijke ontberingen weer hebben overleefd. Pak van mijn hart. Masochistisch als ik ben stort ik (en Lily) me a.s. donderdag weer in de ellende. Op 4 oktober zijn we terug. Ta leme!

• herbert

Ik heb de groeten nog gedaan aan je schoonzus Joke, Lipo !

We hebben trouwens nog een truitje gekocht op jouw rekening !

• Lipo

Eentje maar? Krent !!

• herbert

Ach, ik wilde je niet op kosten jagen !