Toch naar Karpathos

• Jacqueline

Hallo allemaal,

We hebben afgelopen januari geboekt naar Karpathos, maar dit in juni om laten boeken naar Rhodos, en dit is dus niet goed gegaan.

Vandaag kregen we onze tickets en we gaan dus gewoon naar Karpathos, dit was even slikken maar nu hebben we er helemaal zin in, vooral door jullie verhalen hier.

Ik weet zeker dat we een heerlijke vakantie krijgen, we vertrekken volgende week donderdag om 4.45 uur.

Weet een van jullie hoelang het met de bus rijden is van het vliegveld naar pigadia,

groetjes Jacq

• Ingrid

Afhankelijk van de locatie van de accomodatie een 20-25 minuten.

Ik wens jullie heel veel plezier en hoop dat jullie een hele leuke vakantie zullen hebben, ondanks dat jullie jullie hadden voorbereid op Rhodos

• Bob en Monica

Het ligt eraan hoeveel hotels/app. de bus aan doet. Met de auto is het ong. 15-20 min. rijden. Veel plezier!

• Jacqueline

Dank voor jullie reacties,

vraagje aan Ingrid, ben jij van de Karpathos-hyves, zoja, mijn complimenten, vooral voor de foto's,

groetjes Jacq

• Gonnie

Ben je ooit eerder ergens in Griekenland geweest? Zo neen, dan is Karpathos een heel prettig eiland om te beginnen! Overzichtelijk, knus, van alle griekse elementen voorzien! Zo ja, dan kun je misschien een vergelijk trekken. Rhodos is ook heel mooi, maar groter en veeeeeel drukker! Ik wens je /jullie een hele fijne vakantie en weet zeker dat dat gaat lukken!!

• Jacqueline

Hoi Gonnie,

ja we zijn al 4 keer in Rhodos geweest, het virus he, maar misschien krijgen we nu ook het karpathos virus.

We gaan in ieder geval genieten!

groetjes Jacq

• Ingrid

Jacqueline, ja ik ben van de Karpathos Hyve.

Dank je wel voor de complimenten. precies wat ik voor ogen had: een site door en voor hyvers met vraag en antwoord, vooral leuke en mooie foto's van het eiland en tips.