Voor iedereen

• liponix

Voor iedereen die morgen of overmorgen vertrekt: καλό ταξίδι και πολλή διασκέδαση.

• Ingrid

ook namens kids en mij !!

• Gonnie

En natuurlijk ook van mij en Annick! En als jullie terug zijn wordt het al gauw oktober, daar zie ik naar uit!! Maar eerst… veel plezier en maak er een mooie vakantie van, des te meer verhalen!!

• Ingrid

hehe.. heb net Petra (prikt op o.a. andere pb) uitgenodigd.

12 oktober komt Mike (Michaelangelo - Acropolis) naar Nederland, dus zou top zijn als hij z'n zomerse vriendjes en vriendinnetjes ook eens in andere setting zou ontmoeten.

• Gonnie

Als -ie- komt…! Tenzij het iemand is die dat al jaren doet, maar anders moet ik de eerste nog zien komen!!!!!!

• Mickey

Daar sluit ik me bij aan, geniet er lekker van!!!

Mickey

• Ingrid

Heb ik Petra al gezegd, maar ze liet mij een bericht zien waar in hij schrijft dat hij komt op die datum met de Olympic vlucht vanaf Athene

• herbert

Lieve vrienden > dank jullie wel !! nu moet ik ff afkicken van 2 prikborden !

• Ingrid

Herb, is je koffer al ingepakt?

• herbert

Nee, dat wil Kitty in eigen hand houden, je weet hoe vrouwen zijn nietwaar ??

altijd veel teveel meenemen.

Wij vliegen trouwens donderdagnacht op de belachelijke tijd van 4.25 ! betekent half 2 naar schiphol en dus niet slapen !