Ligbedden

• Jans

Hallo

Is er iemand die weet hoe duur ligbedden en parasols kosten om te huren aan het strand van Pigadia ?

Jans

• Gonnie

Ja, dat weet ik,was kortgeleden daar!! Twee ligbedden plus parasol kosten 6 euro. En wel op elk tijdstip van de dag. Alleen heel laat in de middag komen ze niet meer langs!

• Ingrid

Ik had in Amoopi 3 ligbedden (parasols waren allemaal bezet) voor 9 euro. Ook voor de hele dag (of vanaf het moment dat je aankomt.) Maar als er een parasol vrij zou komen mocht ik 'm nemen. Parasol is dus gratis, Bedden 3 euro per stuk.

In Amoopi hebben we het trouwens niet lang volgehouden. Te vol op het strand.

Ag. NIkolaos (Arkassa) heeft een mooi en prettig zand strand. Ook daar bedjes met parasol te huur. (hebben we niet gedaan. Gewoon lekker op het zand, met een beetje schaduw van de rotsen). De zee loopt daar geleidelijk af en heeft aardig golfslag waar mijn kinderen nogal dol op waren.

Veel plezier op Karpathos. Zou zo m'n koffer pakken en een enkeltje nemen.

• Bob en Monica

Op het strand bij Pigadia betaal je bij rest. Seaside € 5,- voor twee bedjes met parasol. Wel stenen als je de zee ingaat. En bij rest. Limanaki weet ik de prijs niet (het was € 5,- vorig jaar), maar daar is een soort steenvrije inloop in de zee gemaakt.