eindelijk

• Aad

Eindelijk is het zover. Eindelijk ga ik weer naar Karpathos. Nog een paar nachtjes en dan gaan Herbert en ik eens wat aan die rakiplas doen. No worry's, ik let op Herb en hij op mij. En de dames…? Die bekijken het maar. Hotzee!!!

Nog even slinks reklame maken: mijn nieuwe boek ligt in de winkels.

• jjohn

Aad, geniet er van! Ik heb overigens begrepen dat Raki de enige vloeistof is waar geen gebrek aan is.

• Gonnie

Hi Aad, na al dat geschrijf zul je wel aan vakantie toe zijn. Dus rust lekker uit , maar hou je oren en ogen open, want een vervolg op je Karpathos boek gaat er bij mij wel in!! Veel plezier met Herbie en dames ….die heren bekijken het maar Hotzee, lekker aan de cocktails en flirten met leuke griekse jongen/mannen. Len en Kitty, sterkte met die ondernemende jongens en fijne vakantie!

• Ingrid

ow… gaan we elkaar de handschudden op de Internationale Luchthaven van Karpathos, Aad?

(Lees m'n verhaal maar op andere pb. Geen zin om het nog een keer te tikken)

• Liponix

Wanner gaan jullie precies? Donderdag of vrijdag? In elk geval: Have Fun (maar dat zal wel lukken denk ik).

• Mickey

Veel plezier!

Ennuh.. niet alle ouzo en raki opdrinken he?

groetjes, Mickey

• herbert

Wij gaan pas 31 augustus, wanneer Aad gaat weet ik niet precies !

• Gonnie

Okay Herbie, dan wens ik je tegen die tijd gewoon weer een fijne vakantie, zulke wensen kun je toch nooit te veel krijgen toch? Wel nog even volhouden dus, je moet maar zo denken voor mij duurt het langer!

• herbert

Dat zal best wel lukken Gonnie, hopelijk is het in september wat minder heet en is de wind wat gaan liggen !

• Aad

Jjohn, Gon, Mickey, Liponix en Ingrid bedankt voor jullie wensen. Wij gaan op donderdag allereerst naar Kreta voor de promo's van het nieuwe boek.

Ahem, zakenreis.

Nee Ingrid, we zien elkaar niet op de luchthaven maar wel op de aankomende meeting, trouwens geldt voor jullie allemaal. Herb, wij komen op 6 september bij jullie op Karpathos zet de dinges alvast maar in de vriezer dan kunnen we samen die dekselse Dimitri ‘s onder de tafel dingessen. Dag m’n lieve schatten, als je nix meer van mij hoort lig ik onder de dinges.