Karpathos

• Fleur

Vandaag teruggekomen voor 15 dagen Karpathos. Was voor ons de eerste keer Wij vonden het best een leuke vakantie,maar 15 dagen vonden wij erg lang,dit eilandje is meer geschikt voor een verblijf van maximaal 8 dagen.

De excursie's vielen nogal tegen,niet echt de moeite waard.

Pgadia is een gezellig plaatsje,maar ben je ook snel uitgekeken.

En alles was vreselijk duur,de supermarkten zijn schandalig duur en uit eten was ook flink aan de prijs.

Biertje op terras is duurder dan in Nederland,dit viel echt tegen.

Strand was lekker rustig en plaats genoeg overal,en de zee was natuurlijk heerlijk.

Vliegtuig vertrok precies op tijd zowel heen als terug,was ook prettig en ik ben blij weer thuis te zijn.

Gr Fleur.

• Henk

Eten te duur? Waar heb je dan wel niet gegeten? Over het algemeen kun je er in Nederland niet eens van uit eten.

• Paul

Wat vind jij duur bij uit eten. In Scheveningen ben je voor een hoofdgerecht (vis of vlees) met patat en wat sla al snel 15 euro op een terras kwijt. Als je dan nog 2 glazen wijn neemt zit je al op 22 euro. Een bottom prijs voor een glas gewone pils (H eineken of Grolsch) is 3 euro.Ik kan me niet voorstellen dat de gangbare prijzen in Pigadia hoger zijn.

• herbert

Je had toch een zak aardappels mee kunnen nemen ?

• tho

herbert..iemand geeft gewoon haar mening over karpathos…dus hou je praatjes voor je!

jij hebt altijd wat te zeiken hé op anderen.

ben je soms pissig omdat je zelf niet naar karpathos kan gaan van je armoedige vut loontje¿

• herbert

Begin je weer dombo ? het was zo lekker rustig en gezellig zonder jou.

Je maakt zelf opmerkingen onder een andere naam dus houd je mond maar !

• stanley

tho heeft wel een beetje gelijk herbert

jij hebt altyd wel wat

ik denk dat je iedereen in zijn eigen waarde moet laten

en niet iedereen kan jouw humor waarderen

groeten stanley

• tho

dank je stanley!!

jij durft het tenminste te vertellen!

veel mensen hier op dit prikbord denken,maar durven niks te zeggen.

En nu niet meteen stanley aan gaan vallen Herbert,omdat hij er iets van durft te zeggen tegen jou!

Gewoon mensen in hun waarde houden Herbert,dan doe je meer als genoeg.

gr tho

• jjohn

Ik vind dat Herbert een uitstekend gevoel voor humor heeft. Dat heeft hij al meerdere malen aangetoont. Alleen hebben sommige redelijk korte teentjes. En wie loopt er dan te z….?

Groet,

John ;-)

• herbert

Dank je jjohn, jij komt nog niet zo lang op dit prikbord maar ik en vele anderen kennen die Tho wel inmiddels. Hij valt mij en ook Ingrid altijd aan met zoutloze kritiek en kan niet tegen grapjes en heeft absoluut geen gevoel voor humor. Hij weet het verschil ook niet tussen een geintje of de werkelijkheid. Het laffe is dat hij ook kritiek levert op diverse mensen onder een andere naam ! Hij is een hele tijd weggebleven en toe ging het prima hier, zodra hij er weer is beginnen de moeilijkheden weer ! Het lijkt me een gefrustreerd mannetje maar het zal me een rotzorg zijn, ik trek me er niets van aan !